• Smulan

Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?

Hej på er alla!
    Vi har bestämt oss för att smyga iväg på minsta möjliga bröllop med bara några vittnen och resturang besök efter. Vi ska ta kläder som vi redan äger och lägga till några små detaljer som håruppsättning och make up och typ en lite lite blomma. Ringar så klart! Jag vill veta hur ni gjorde eller ska göra?
    Ny fiken vi har bokat bröllop lördagen den 14 Juli i år ska blir såååååå kul!

TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-13 10:01
    Nu är vi gifta och vi har haft en fest i efterhand som blev den mest perfekta festen i världen! Jag vill fortfarande veta hur ni ska göra eller hur ni gjorde för det är så kul att höra andras ideér och tankar! Skriv på bara!

• Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?
  • Smulan

Majjja - grattis vad roligt=)
    Så klart du måste få ha krona=) det spelar ingen roll om man varit gift innan eller inte. Ett bröllop är ett bröllop ;) då ska man göra exakt som man vill =D

• Smulan

Åh den var ju jätte fin majjja=) förstår att du vill låna den=) kommer bli jätte fint=).

• Principisessan

ja jag tyckte den var så söt. tänker mig färgglada pumps den vadlånga klänningen och så kronan i håret. Blir nog bra :) är ju ett bra tag kvar så jag kanske hinner ändra mig om klänningen men typ nåt sånt iallafall. 

• Principisessan

mest känns det ju så långt bort. April är ju jättelångt borta. men det går väl fort förstås, o samtidigt så hinner vi handla kläder o sånt i lugn och ro utan stress. Så det är väl bra, samtidigt som jag vill ha det nu. 

• Smulan

Imorgon är det sista OSA dagen och vi väntar på 6 st svar nu (det är 6 familjer totalt 10-15 st beroende på om barn och fästman kommer med) =) än så länge ska 42 st komma av 66-71 st och 12 st har tackat nej pga av förhinder. Wohooo kommer bli sååååå kul! Troligen kommer minst 4 st till tacka nej (de är gamla och har långt att åka). På torsdag eller fredag ska vi beställa mat och tårta=) Weeiiiiiii så kul och sååååå SKÖNT att få lite avbockat från listan. Idag beställde jag också rosa gerbera som vi ska hämta på fredagen den 10 aug. Sen har jag kvar att köpa vin, dricka, chokladtryfflar, pappersduk, te, kaffe, mjölk, grädde, saft, bröd, dekorstenar och lite annat smått. Sen fixa lokalen så klart ;)

majjja - förstår det...jag är glad att vi bara hade två månader att vänta på jag hade blivit tokig om det var längre ;)

• jakother

Hej tjejer! :) hur är det med er? Idag är det exakt 3veckor kvar till vår dag!! :) sommaren är påväg härifrån så jag har beställt bolero, två st få se om dom passar till klänningen och mig! Längtar!!!!

För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
  • Principisessan

smulan: vad kul, då är det mest lite piff o sånt kvar då. skönt att ha det mesta klart :) 

jakother: vad köpte du för bolero? tänkte också beställa en i spets. osäker på om jag sdka ha liten holkärm (dvs inte varm alls) eller till armbågen. det närmar sig för er, så kul!! :)  

• Principisessan

själv har jag börjat klura på det här med bröllopsresa. Nu är det ju jättelångt bort, men vi gifter ju oss i april och pratade om att ta en sista minuten i maj. Funderar på att överraska min älskling med en resa till new york istället. Antingen det eller tokyo. dock skulle jag själv hellre vilja åka til new york. 
    Har ju tid på mig innan det är dags för bröllop och eftersom själva bröllopet i sig inte blir så vansinnigt dyrt så tänkte jag om man skulle slå till med en häftig resa istället.

frågan är bara hur jag ska lyckas hålla mig från att säga något.  

Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?