majjja skrev 2012-08-06 19:39:47 följande:
förresten, hur gör ni efteråt. Skickar ni "tackkort" alltså foton till alla för att berätta att ni gift er?
Tänker att typ mina föräldrar och mormor vill säkert ha ett foto, medan "alla andra" kansek inte tycker sånt är lika viktigt..? Samtidigt kanske man ska göra lika för alla.
Tror förresten jag hittat min vigselring. Var inne och tittade på vigselringar och hittade en för 11 tkr, vilket kändes lite dyrt. Inte ovanligt kanske, men det är ingen särskild ring alls egentligen. rätt vanlig.
så mest för skojs skull så gick jag in på kaplans och hittade en ring där som är begagnad, men exakt en sån som jag tittat på, fast för 900 kr.
Känns ju rätt lockande att ta den istället och putsa upp och gravera om, än köpa en ny.. nu när prisskillnaden blev så enorm
Majjja köp köp köp ;) fast bara om den känns rätt det vill säga =). Våra kostade 1700kr tillsammans=) billigt och bra tyckte vi...nu är det ju titanringar och inga riktiga diamanter men vi älskar dem.
jakother skrev 2012-08-06 23:02:55 följande:
Vår hund har slitit bort hans armband när hon bråka ute på en promenad, så han ska få ett nytt! =) Det är säkert nån glad oärlig människa som bär det just nu men vad jag hoppas världens sämsta samvete! =P
Pyssla lite extra också, gjorde en hårblomma, vad säger ni.. ska jag ha den på mig? Sambons kommentar: "Men ska det vara så mycket krimskrams, du vet jag jag tycker.. jag kan inget om sånt där etc etc etc....." =P
haha
Mitt hår kommer stå uppåt som en tuppkam(jag har sidcut på andra siden!) sen är det brunt inte rött som ljuset fått håret att se ut =)
Den tycker jag du ska ha...den var jätte fin och håller med majjja speciellt till ditt korta hår=).
Dina insprirations bilder är super fina, fast det har jag ju sagt förut ;)
MariaMagdalena skrev 2012-08-07 07:08:00 följande:
Va roligt! Jag har aldrig varit in på dom där sidorna faktiskt och kollat, men måste nog göra det för det verkar finnas massor med fina fynd
Jag skickade iväg min vigselring förra veckan då dom graverat den fel och väntar ivrigt på att få hem den igen så jag kan få prova den med en ring som jag hittat. Ringen i sig är inte så fin för sig själv tycker jag, men tillsammans med en annan ring den passar med blir den precis vad jag vill ha. Hoppas hoppas
Hoppas den är rätt nu då när du får tillbaka den. När får du klänningen? Det blir nog som du säger lättare att se då när du har den vilken frisyr du ska ha.
Jag själv hade tänkt mig enkelt uppsatt med en knut i bak men på bröllopsdagen så bestämde jag, syrran, min svåger och min man för att det var snyggare utsläppt i bak=)....det passade klänningen bättre=). Och jag kände mig super vacker faktiskt.
Det ordnar sig ville jag säga ;).