majjja skrev 2012-08-08 17:00:54 följande:
tack för alla åsikter om klänningen. Jag hade tänkt ha en kort puffig liten slöja som max går till axeln eller en sån som mer är som en liten "puff" över håret bara (har page), en liten krona på huvudet eftersom de har världens finaste i kyrkan till utlåning. Sen vet jag inte, gillar 3:an med ärmen. samtidigt så gillar jag tyllen och att den känns så toksöt. måste klura lite till, men ska beställa förrän om nån månad så då har man ju tid.
Ringen kom idag också!
Nu ska den ju rhodineras och putsas och de gamla namnen ska bort, men såhär ser den ut:
Är lite varm o svullen om fingrarna just här, men visst är den fin :) tyckte de passade fint ihop. Frågan är ju bara hur man ska kunna låta bli att testa den konstant... 8 månader kvar... sååå lång tid ju!
Ringen var JÄTTE fin majjja=)! Ja det var fina klänningar allihopa tycker jag och jag håller med dig med tyllen för den är ju bara toksöt och ja det är super svårt att bestämma. Tycker om alla tre hihi. Kan man inte ha de långa ärmarna på den första? Eller det kanske blir konstigt?
Jag kan säga att ringen prövades ett antal gånger innan den skulle på på riktigt ;).
MariaMagdalena skrev 2012-08-08 20:52:17 följande:
Jag säger det igen Majjja- Superfint! =)
Det var klänningen som kom idag Har dock inte hunnit mer än smygtittat på den, men den ser verkligen jättefin ut! Imorrn då gubben är på jobbet ska det provas
Ja jag håller också med vill se en bild sen ;) Roligt!