jakother skrev 2012-08-04 09:08:20 följande:
Hej tjejer! :) hur är det med er? Idag är det exakt 3veckor kvar till vår dag!! :) sommaren är påväg härifrån så jag har beställt bolero, två st få se om dom passar till klänningen och mig! Längtar!!!!
Hej på dig=) Ja nu är det inte långt kvar för er=) Kul! Här förberedar vi för fullt...men pengarna tryter =( så vi får se hur det går. Har i alla fall beställt tårta och mat för 46 personer nu=). Tårta för 50 pers och mat för 48 st (det är 6 st barn som inte äter så mycket så vi tog inte mat för 50 utan bara två porttioner mer än det behövs) Det var ju en del som inte kunde men det hade vi räknat med eftersom det var lite kort varsel. Men 46 (med oss tre inräknade) är inte dåligt=). Har gjort bordsplacering och placeringskort. Idag ska vi åka och köpa pappersduk, chokladtryfflar och sånt till festen. Nu håller jag på att planera dekorationen som ska ut överallt och har beställt blommor och ska försöka bestämma med min kompis när jag kan plocka murgröna från hennes trädgård=). Sen ska vi försöka skrapa ihop pengar till att köpa vin och dricka med....hmmmm kommer bli surt i plånboken =(. Men det ordnar sig nog och vi ångrar oss inte att vi valde fest.
majjja skrev 2012-08-04 10:59:30 följande:
smulan: vad kul, då är det mest lite piff o sånt kvar då. skönt att ha det mesta klart :)
jakother: vad köpte du för bolero? tänkte också beställa en i spets. osäker på om jag sdka ha liten holkärm (dvs inte varm alls) eller till armbågen. det närmar sig för er, så kul!! :)
Ja det är väldigt skönt att det börjar bli färdigt nu och att festen nämrar sig....ska bli sååå kul. I onsdags fick jag reda på att min före detta bästis hade gift sig i smyg hon med=) Såå kul tycker jag. Hon har haft ganska otur i kärleken men så hittade hon en man som är ganska mycket äldre än henne och han hade redan tre barn MEN de är så LYCKLIGA och jag bryr mig inte om åldersskillnad så länge man är lycklig=). Jag har själv en farbror och två morbröder som har yngre fruar och de är väldigt lyckliga=).
Längtar till festen nu.......Wiiiieeeee=)!