• Kärleksrus

Vid vilken ålder gifte ni er?

Svårt att placera detta ämne i ett fack, men eftersom att det handlar om just "att gifta sig" -delen, så kör jag på det här!

Ja, som frågan lyder i rubriken: Vid vilken ålder gifte ni er? Samt, önskar ni att ni gjort saker annorlunda?

Hade ni väntat eller gått in i
    äktenskapet tidigare? Motivera gärna :)

• Svar på tråden Vid vilken ålder gifte ni er?
  • Juli2013

Vi kommer att vara 31 och 33 och för oss känns det perfekt! Jag är så glad att jag hunnit leva så mycket innan, rest, pluggat, jobbat utomlands och känner mig klar med allt jag velat göra, och nu känns det så rätt att slå sig till ro! För oss är det en perfekt tidpunkt och vi har då varit tillsammans i 6 år.

• 23junibrud

När vi gifter oss är vi 21  & 25 år.

• Tokig

När vi gifter oss kommer vi att vara 30 och 36 år. Varit ihop lite till och från i åtta år, bott ihop två år och förlovade i knappt ett år. Inga barn men massor av kärlek Hjärta Ingen av oss har vare sig varit gift, förlovad eller samob innan.

• Blivande fru B

Jag är 32 & sambon är 31 år,vi gifter oss den 30/6 =)
    Vi har varit ett par i lite drygt 3 år &  har fått 3 gemensamma barn,jag hade 2 barn sen tidigare. 
    Vi har varit förlovade i 2 år. 

• 8september2012
    Blivande fru B skrev 2012-05-25 14:16:56 följande:
    Jag är 32 & sambon är 31 år,vi gifter oss den 30/6 =)
    Vi har varit ett par i lite drygt 3 år &  har fått 3 gemensamma barn,jag hade 2 barn sen tidigare. 
    Vi har varit förlovade i 2 år. 
  • 8september2012
    8september2012 skrev 2012-05-25 15:40:10 följande:
    Missade lite....

3 barn på 3 år? Och jag tyckte jag var effektiv som fått 5,även om den äldsta är 13 och yngsta 11 månader
    Bra jobbat!Cool
  • Josefin521

Vi kommer båda vara 29. Har varit tillsammans i 6 år och sambos i 4. Inga barn men förhoppningsvis blir det några efter bröllopet...

• Viccan

Vi gifter oss i Juli och vi är då 26 och 28.
    Inga barn, underbar villa som vi bott i 1 år, vovve och volvo =)

Varit tillsammans i närmare 3 år.

• Emma Tom

Vi gifter oss i Juni och vi är då 26 och 27.  

Har varit tillsammans i snart 10,5 år 

• mimi00

Vi kommer vara 22 & 25 :) Blir mars - 13..  Känns helt rätt och hade nog inte gjort något annorlunda :) 

Svar på tråden Vid vilken ålder gifte ni er?