• Kärleksrus

Vid vilken ålder gifte ni er?

Svårt att placera detta ämne i ett fack, men eftersom att det handlar om just "att gifta sig" -delen, så kör jag på det här!

Ja, som frågan lyder i rubriken: Vid vilken ålder gifte ni er? Samt, önskar ni att ni gjort saker annorlunda?

Hade ni väntat eller gått in i
    äktenskapet tidigare? Motivera gärna :)

• Svar på tråden Vid vilken ålder gifte ni er?
  • thistime

Första gången 22 nu till detta kommer jag vara 28

• Hockeytjejen

jag kommer vara 29 och mannen kommer vara 30 när vi gifer oss!

• Anaa

Jag kommer att vara 24 och min sambo nästan 32.
    Då har vi varit tillsammans i 4,5 år och förlovade i 3 år, och så har vi en dotter som kommer att vara 3 år då:)

• AnnSofieS

Jag kommer vara 28 och sambon kommer vara 45 när vi gifter oss nästa sommar.

Då har vi varit ihop i 4 år och förlovade i två år. Han har varit gift tidigare.

• sommarvinter

Jag kommer att vara 27 och han kommer att vara 33 :)

• Purple

Jag kommer vara 24år och vi har varit tillsammans i 6år. Bott tillsammans i 5år samt förlovade i 2år. Inga barn sen innan.

• Hoffsennanen Tottoplex

Jag 24 han 26. Tillsammans i 7 1/2 år och förlovade i 3 1/2. Kände att nu får det bli för efter nästa jul nästa år vet vi inte vart i Sverige vi beger oss så då var det dax om vi inte ville vänta sisådär 8 år till! Åh nej det orkade jag inte vänta på!

• Fremm

Jag är och kommer vara 31 år och min blivande man är och kommer vara 39 år. När vi gifter oss har vi varit förlovade 10 månader och ihop i ett år och två veckor... han har varit gift en gång tidigare då va han 27 år när han gifte sig. Han har två barn sen tidigare och jag har ett barn sedan tidigare men vi bor tillsammans på heltid då det inte finns några andra föräldrar med i bilden... kanske att det kan bli ett gemensamt barn i framtiden :)

Svar på tråden Vid vilken ålder gifte ni er?