Bröllop inom ett år efter förlovning?
Vi förlova oss förra året den 27 augusti på en hamnpromenad på Lidingö och ska gifta oss vid en fors i Västerbotten iår den 25 aug..
Någon fler som gifter sig inom ett år efter förlovningen?
Vi förlova oss förra året den 27 augusti på en hamnpromenad på Lidingö och ska gifta oss vid en fors i Västerbotten iår den 25 aug..
Någon fler som gifter sig inom ett år efter förlovningen?
Jösses vad alla här verkar ha bråttom :P
För oss går det nästan exakt 3 år från förlovningen, kanske är för vi är så unga?
Men vill dra ut på allt så man verkligen hinner njuta av det :)
vi förlovade oss i slutet på februari och gifter oss i juli så det är 5 månader.. men vi gifter oss på den dagen då vi varit tillsammans i 12 månader.
Förlovning 26/2, giftemål 6/10. Här har det gått undan =)))
Jag och T förlovade oss efter 3 månader ihop, (vi flyttade ihop efter 1 månad och jag hyrde ut min lägenhet i andra hand) och vi gifte oss på valborg i år. tror det blir inom ett år =).
Vi förlovade oss 28/10-09 på vår fyraårsdag och gifte oss nu 2/6-12. Är jättenöjd med det! =)
Förlovning - på ny år i år.
Vi gifter oss i år 5/8. Min m2b frågade ju om jag ville gifta mig med han - det är ju det "förlovning" är. Många idag säger väl - vill du förlova dig med mig. Vi ville gifta oss på sommaren och sommaren efter skulle varit att vänta för länge.