Bröllop inom ett år efter förlovning?
Vi förlova oss förra året den 27 augusti på en hamnpromenad på Lidingö och ska gifta oss vid en fors i Västerbotten iår den 25 aug..
Någon fler som gifter sig inom ett år efter förlovningen?
Vi förlova oss förra året den 27 augusti på en hamnpromenad på Lidingö och ska gifta oss vid en fors i Västerbotten iår den 25 aug..
Någon fler som gifter sig inom ett år efter förlovningen?
Vi förlovade oss på vår 9-års dag den 6/4 2012, och kommer gifta oss exakt på årsdagen, vår tioårsdag den 6/4 2013. För mig känns det viktigt att gifta sig inom ett år från förlovningen, i alla fall för min egen del. JAg kan inte riktigt sätta fingret på varför, men det kanske är av samma anledning som jag ska ha 'något blått, någor lånat, något gammalt och något nytt' och rent av silverpeng i skon...
Men anser att det är ett beslut som är upp till var och en att ta...
Jag måste bara fråga. Hur kan man veta att det är så rätt att man ska gifta sig redan efter två månader? Är man inte fortfarande nykär då?
Förlovning 17 september 2011 och bröllop 1 september 2012 :)
Allt är ju relativt men jag anser nånstans att man iaf bör vara tillsammans längre än ett år innan man iaf kan ha en aning om man kommer fungera tillsammans, gå igenom alla högtider och årstider kanske till och med två ggr för att veta hur man håller sig tillsammans.. Vi förlova oss efter 2,5 år tillsammans, vi hade känt varandra många år även innan vi blev ett par.. Men jag säger absolut inte att vår väg är rätt.. Tycker dock att man borde prova vara ihop ett tag innan man bestämmer sig för att gå hela vägen.. Varför så brottom ibland??
Det är nästan inom ett år. Vi förlovade oss 20/6-2011. Nu blir det bröllop 28/7-2012 så det är ju en månad och åtta dagar efter ettårsdagen. Men det är ju relativt nära iaf!