Bröllop inom ett år efter förlovning?
Vi förlova oss förra året den 27 augusti på en hamnpromenad på Lidingö och ska gifta oss vid en fors i Västerbotten iår den 25 aug..
Någon fler som gifter sig inom ett år efter förlovningen?
Vi förlova oss förra året den 27 augusti på en hamnpromenad på Lidingö och ska gifta oss vid en fors i Västerbotten iår den 25 aug..
Någon fler som gifter sig inom ett år efter förlovningen?
Varför skulle man behöva gifta sig inom ett år från förlovning? Det är ju inte något som kommer från traditionell svensk sed. Jag tycker inte att man behöver fokusera på datumen, utan gifta sig när man tycker att det passar att ha ett bröllop! Jag och min sambo har precis förlovat oss efter fem år tillsammans, och kommer att gifta oss när vi känner att vi har pengar och att det passar.
Men paisely varför ska man ens vara förlovad då? Vad är liksom meningen med det?
Vi gifte oss exakt 11 månader efter att vi förlovat oss . Han friade den 9 juli 2011 och vi gifte oss den 9 juni 2012. Absolut bästa dagen i mitt liv!!
Hoppas ni får en underbar dag och NJUT av den!!
Vi förlovade oss på vår 3 ½ årsdag, 1/5-2012 och gifter oss på vår 5-årsdag, 1/11-2013. :)
Allt i godan ro.
Det blev tyvärr ca 1 vecka mer än ett år emellan, då det inte stämde med helgerna riktigt.