• Anonym (Gnisslande lår)

Låren klibbar ihop när det är varmt.

Jag älskar att ha klänning.

Äger väl egentligen bara två par byxor annars har jag klänning jämt... förutom på sommaren. Mina lår slår nämligen ihop och så fort det blir varmt så gnids huden mot varandra tills jag har stora röda prickar/utslag. Det gör skit ont/svider och gör livet lite tråkigare helt enkelt.

Jag kan väl omöjligt vara den enda med detta problem?

Jag är inte pinnsmal men jag är inte skittjock heller. Är väl så där normal trivselrund.

Hur gör ni? Kör ni strumbyxor året runt? Cykelbyxor under klänningen? Jag vill verkligen inte har leggins.

Hur gör nì?

• Svar på tråden Låren klibbar ihop när det är varmt.
  • Chicita
    Anonym skrev 2012-07-10 16:08:18 följande:
    Eller de var inte helt i spets Chicita?
    Jepp helt i spets
  • Anonym
    Chicita skrev 2012-07-10 16:16:50 följande:
    Jepp helt i spets
    Ok...får leta vidare...hittade inte i min gina-butik här...fast jag tittade ju inte efter sånt som var förpackat heller visserligen..
  • Chicita
    Anonym skrev 2012-07-10 16:22:21 följande:
    Ok...får leta vidare...hittade inte i min gina-butik här...fast jag tittade ju inte efter sånt som var förpackat heller visserligen..
    Dom var ihoprullade, ungefär som när man köper strumpor. Du vet en sån där pappersremsa runt och så sticker det ut lite i båda ändar.
    Tror att dom bara fanns i cremevit, men det spelar ju ingen roll om dom ändå inte syns Flört
  • fayefaye

Hittade strumpbyxor i cykelbyxelängd på lindex, borde funka fint under klänning och känns inte tjockt heller. En gång när jag var utomlands och det var jättevarmt hade jag samma problem där och hade inte med mig sånna. Klippte då av ett par vanliga tunna strumpbyxor, det funkade också.

• TheD

Jag har aldrig hört någon kvinna inte klaga över klibbigheten när det är varmt ute ;)

• Anonym (lösningen!)

Siliconbaserat glidmedel- works every time girls! Jag har haft oerhörda problem med detta, men med lite glidmedel så kan jag springa runt i kjol hela dagar utan minsta besvär!

• ajmb

Har oxå problem med det där. Vill  helst inte ha långa underkläder  och i synnerhet inte på bröllopet...så anonym (lösningen)

Anonym (lösningen!) skrev 2012-07-10 17:58:23 följande:
    Siliconbaserat glidmedel- works every time girls! Jag har haft oerhörda problem med detta, men med lite glidmedel så kan jag springa runt i kjol hela dagar utan minsta besvär!
     Är du allvarlig...fungerar detta??
    Kladdar det inte? 
  • Anonym
    ajmb skrev 2012-07-10 19:15:33 följande:
    Har oxå problem med det där. Vill helst inte ha långa underkläder och i synnerhet inte på bröllopet...så anonym (lösningen)Är du allvarlig...fungerar detta??
    Kladdar det inte?

Hmm..undrar jag med....

Vill gärna ha helt i spets angående cykelbyxorna...tänker att det kan vara lite fint under shorts med...Men vi får se..ska iväg imorgon och kolla läget..

• Anna942

Har med köpt ett på c-byxor från Gina.. Dom kommer jag ha på kvällen när jag bytit om till en lite mer party vänlig klänning som är ganska kort =)

Svar på tråden Låren klibbar ihop när det är varmt.