• Anonym (Gnisslande lår)

Låren klibbar ihop när det är varmt.

Jag älskar att ha klänning.

Äger väl egentligen bara två par byxor annars har jag klänning jämt... förutom på sommaren. Mina lår slår nämligen ihop och så fort det blir varmt så gnids huden mot varandra tills jag har stora röda prickar/utslag. Det gör skit ont/svider och gör livet lite tråkigare helt enkelt.

Jag kan väl omöjligt vara den enda med detta problem?

Jag är inte pinnsmal men jag är inte skittjock heller. Är väl så där normal trivselrund.

Hur gör ni? Kör ni strumbyxor året runt? Cykelbyxor under klänningen? Jag vill verkligen inte har leggins.

Hur gör nì?

• Svar på tråden Låren klibbar ihop när det är varmt.
  • Anonym (lösningen!)

Japp, jag är helt allvarlig, funkar toppen! man kan ju inte kladda på mycket, bara ytterst lite för att slippa friktion.. en kompis till mig gör samma sak med silicondroppar för hår, jag Lovar er, ni blor inte besvikna!

• Hipo1

samma problem här, har köpt dessa från halens. 2-p (en vit å en svart) för 199kr.

• Hipo1

nähä, bilden kom visst inte med. provar igen

• ajmb
    Anonym (lösningen!) skrev 2012-07-10 19:32:07 följande:
    Japp, jag är helt allvarlig, funkar toppen! man kan ju inte kladda på mycket, bara ytterst lite för att slippa friktion.. en kompis till mig gör samma sak med silicondroppar för hår, jag Lovar er, ni blor inte besvikna!
    Japp då blir det inköp i morgon och testning i veckan...
  • Helenalott

Använd deodorant mellan låren! Det funkar jättebra och man har det alltid hemma! Sedan jag kom på det har jag börjat ha kjol jämnt

• Hipo1

Anonym: ja, det var den bilden jag försökte lägga in som inte ville. det står att det är shaping, men de är inte jättehårda. jag beställde en storlek mindre än jag brukar ha dessutom.

Svar på tråden Låren klibbar ihop när det är varmt.