Maj 2013
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Kommer ni spela musik själva, hyra in band eller ta en dj?! Vad betalar ni i så fall?!
Vi ska ha DJ, känns som att det är lättare att anpassa musiken efter publiken och man kan blanda dansband med disco, rock eller vad man ni vill lyssna på. Ett band är ofta inriktade åt någon genre och spelar kanske inte allt.. Vi betalar ca 2000 kr.
Imorn beställer jag klänning till mig och till min tärna, det kliar i fingrarna!
Nyfiken01: Var beställde du din klänning och hur lång tid tog det innan du fick hem den??
Nu är brudklänning beställd från Kina och vigselringen beräknas bli skickad från London den 22 oktober.
Har dessutom gjort prototypen till inbjudan, fotograf snart bokad och på söndag ska cateringfirman ringa med prisförslag,. Nu är det igång
Idag ska vi gå på bröllop! Ska bli så himla kul nu när man vetat det snart är vi ! Ska insupa alla idéer!
åhhh får jag låna denna bild på buketten?
Hej hej!
Här är ännu en majbrud som blir lite stressad av att se hur långt ni kommit!
Vi gifter oss den 25/5.
Ännu så länge är kyrka och präst bokat, och i veckan ska vi slutboka boende och mat. Vi bjuder gästerna på lunch före vigseln, middag efter vigseln, övernattning på hotell och frukost dagen efter. Det låter kanske lite överdådigt men vi är bara närmsta familjen, totalt 16 personer oss medräknade.
Nu när jag läser här i tråden ska jag minsann ta tag i klänning och ring!
Tagetuss:
Vilken otroligt vacker ring! Jag har velat som en tok mellan rund och cusion men slutligen bestämt mig för rund. (Nu när jag såg din började jag vackla igen, haha!)
Vad har du för förlovningsring? Alltid kul att se hur andra matchar solitärer! Min förlovningsring är här nedanför. (Den med stenar, jag har en stoppring utanför då förlovningsringen blivit för stor.) Jag kommer ha en solitär på ca 0.5-0.6 med nästan exakt samma skena och fattning som du har.
Tagetuss:
Vilken otroligt vacker ring! Jag har velat som en tok mellan rund och cusion men slutligen bestämt mig för rund. (Nu när jag såg din började jag vackla igen, haha!)
Vad har du för förlovningsring? Alltid kul att se hur andra matchar solitärer! Min förlovningsring är här nedanför. (Den med stenar, jag har en stoppring utanför då förlovningsringen blivit för stor.) Jag kommer ha en solitär på ca 0.5-0.6 med nästan exakt samma skena och fattning som du har.
Tack! Nu har den äntligen kommit i min ägo och den gnistrar som sjutton! Egentligen har jag en vanligt guldring som förlovningsring (som den du har som stoppring fast i gult guld) men vi har köpt en eternityring som jag ska ha iställtet och sen ha förlovningsringen på högran.
Jag älskar grön, är en riktig grönoman så den här ringen ska jag ha brevid solitären: