Hej. Hade tappat bort detta inlägg.
Är ganska dålig när de gäller sångaren men kollade upp dem och bashar är väldigt duktig. du gör ett bra val isånna fall, och de flesta är dyra så är det bara, har ingen aning vad fadi komo tog men tyckte inte han var såå duktig för ens 20,000 om han nu skulle ta det, vilket jag skulle tro, i såna fall tar man någon som är bättre som Bashar o lägger till lite till.Vi satt och disskuterade killen och jag, eftersom båda är fattiga studeranden så kör vi med Dj, och vill tacka dig massor för Dj Ninor verkar super duktig. Han har dessutom den där trumman som är ganska mäktig som kan få festen att kännas mer live. Han bor i gbg men kan tänka sig att komma till S-tälje. Vi ska kontakta honom i morgon för mer information.
Jag är assyr/syrian från Syrien och Turkiet men fick jag välja så är arabiska roligare att dansa till, tycker helt ärligt inte att syrianska/assyriska är så jätte bra om man bara har det, de samma hela tiden, assyriskans bagiye är min favorit den är skoj o dansa till men annars är arabiska nog en favorit, merdelli vet jag inte vad det är, men musik man kan skaka rumpan till är alltid bäst, dem kan många dansa till också, inte bara vi utan svenskar/finnarna också ;)
Hittade precis min drömklänning, Har aldrig varit den som piffar upp mig extremt så vill vara en prinsessa på vår dag, det blir en prinsess bal men nackdelen är att jag hitta den på blocket och säljaren svarar inte på vart hon köpt den, det är en Xs som är omöjligt för mig att ens försöka komma in i.
Skrev i forumet om den, men får se om något känner igen den. Jag är lite av en dare devil och ska testa kina sidorna, blir den inte fin så köper jag en från butik. Kommer köpa den isåna fall custom made från en sömmerska som har bara bra feedback och ett par månader innan bröllopet. Får hålla tummar och tår blir den fin är jag världens lyckligaste om inte så har jag försökt och hinner ännu köpa en klänning som jag kan beställa från en brud butik.