kitkät skrev 2013-01-20 20:35:29 följande:
Mustikka,
Det låter faktiskt som en bra idé, att åka till Estland istället för Tyskland. Vi får se hur det blir till slut!
Det vore ju smidigt, som du skriver, att åka med flera bilar och handla! :)
Kan inte du ta reda på vad sångaren/djn heter? Jag blev nyfiken nu. Vad får ni betala?
Kan inte du visa bild på din brudklänning? Vad skönt att du kan bocka av det på checklistan! Jag var och tittade på brudklänningar igår för första gången, tillsammans med mina två brudtärnor, men jag hittade tyvärr inte det jag sökte!
Annars så har vi också kommit väldigt långt i planeringen. Vi har bokat sångare och dj också. Så nu är dom "stora" sakerna bokade. Nu behöver jag bara boka hår/makeup. Jag funderar på Makeup-store och Klippotek1 i Skärholmen, SKHLM.
Hur långt i förväg bokade ni festlokalen? Jag läste att ni ska gifta er den 27 juli och om jag inte minns helt fel så var det inte så längesen ni bokade festlokal! Eller har jag fel?
Jag tänkte på att när vi skulle boka festlokal så var dom lokaler som vi var intresserade av fullbokade sommarmånaderna...
Jo det är mycket smidigare, haha man kan passa på att gå på massage och fin middag också, de super billigt där :D
Du det undrar jag faktiskt själv, har försökt att hitta honom men ska fråga min granne som rekomendera honom när jag åker hem till helgen, Han tar runt 10.000-12000 kr om jag inte har fel, beror väl lite på vad man vill ha med.
Oj neej vad synd, klänningen är ju jobbigast att hitta. Vågade du inte beställa från Kinasidorna? eller om du vet vart din klänning kan beställas? minns om ja inte har fel att du redan hade en klänning i åtanke.
Makeupstore är väl ganska bra, man får väl smink på köpet om man går dit en vardag på typ provsminkning? Det enda är väl kicks som jag inte längre litar på, en vän som är för snäll fick betala 10.000 kr för sitt smink, dem trugga i henne en massa makeup som skulle vara ett måste under dagen. Det tycker jag är så fräckt.
Vi bokade i augusti, och tillochmed då var det fullt, det är helt galet tur nog fick vi monalisa i Södertälje den 27/7 men de flesta lördagar är fullbokade fram till oktober i de flesta lokaler. Mona lisa är fint men inte lika fint som de andra så man förstår hur snabbt vissa lokaler försvinner.
Här är min klänning <3