• Anonym

Han tar avstånd från mig

Träffade en vän för en vecka sedan, och plötsligt gick vår vänskap över till något annat. Vi började kyssas och sedan hade vi sex. Efter har jag frågat om han vill ses igen och han har sagt att han ska höra av sig. Han har hört av sig vid några tillfällen och frågat hur det är men inte mer... Jag känner att jag vill prata med honom om det som hänt. Det kändes väldigt starkt för mig, jag kände att jag älskade honom. Även nu tänker jag mycket på honom. Vill gärna träffa honom och prata, men det verkar inte som om det är vad han vill. Han var tidigare oskuld, jag var första tjejen för honom. Det känns konstigt att det blivit såhär mellan oss. Någon som har råd om vad man bör göra?

• Svar på tråden Han tar avstånd från mig
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-04 22:33:54 följande:

Träffade en vän för en vecka sedan, och plötsligt gick vår vänskap över till något annat. Vi började kyssas och sedan hade vi sex. Efter har jag frågat om han vill ses igen och han har sagt att han ska höra av sig. Han har hört av sig vid några tillfällen och frågat hur det är men inte mer... Jag känner att jag vill prata med honom om det som hänt. Det kändes väldigt starkt för mig, jag kände att jag älskade honom. Även nu tänker jag mycket på honom. Vill gärna träffa honom och prata, men det verkar inte som om det är vad han vill. Han var tidigare oskuld, jag var första tjejen för honom. Det känns konstigt att det blivit såhär mellan oss. Någon som har råd om vad man bör göra?

Måste fråga, ska du gifta dig med nån annan eftersom du är på BT?
  • Anonym

Det kan hända att jag ska det. Men om inte så har jag lika stor rätt att vara här ändå. Kolla kriterierna för att vara här, det är inte bara folk som förlovat sig som hänger här ;)

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-04 22:41:41 följande:
    Det kan hända att jag ska det. Men om inte så har jag lika stor rätt att vara här ändå. Kolla kriterierna för att vara här, det är inte bara folk som förlovat sig som hänger här ;)
    öh... ursäkta?
    du startar en tråd och vill då ha respons.
    varför så aggresiv? har inte påstått att du inte får vara här ?!
    undrade bara om du ska gifta dig med en annan än den killen du låg med... 
  • Anonym

skiter väl i om du "får" vara här eller inte, de är väl öppet för alla?
    trodde du ville ha hjälp men du verkar väldigt otrevlig. lycka till

• Anonym

Din fråga ställdes på ett sätt som gjorde att det kändes som om du syftar på att jag inte "borde" vara här. Dessutom var du oerhört kortfattad vilket också gjorde att jag uppfattade att det var precis det du frågade om. Och ditt nästa svar tyder inte på annat än att du kommit hit för att bråka. Och det har ju inte jag. Så det här är bara väldigt löjligt, hahahaha.

Någon som är här för att ge normala råd eller tankar?

• aviman

Du träffade den här killen för en vecka sen, och allt det som du skrev har hunnit hända på en vecka - inklusive insikten av att du älskar honom?

• Anonym

Jag känner ju honom sedan 2 år tillbaka.. Vi var vänner, och sedan började vi diskutera att ha ett förhållande. Men det blev inte så... Och sedan hade vi sex för en vecka sedan som jag sa... Att jag älskat honom har jag känt tidigare men det har intensifierats...

• javas

Du får nog mer tips på tex familjeliv...

Men vill du verkligen veta vad han vill så ring o fråga rakt ut. Vad han känner för de som hände

• mille88

Om du har en pojkvän så tycker jag att Gdu först ska göra slut med honom, spill inte hans tid om du har känslor och ligger med en annan. Det finns inget som sårar mer än det.

• Eleya

Ett normalt råd är kanske att du ska sluta vara så hysterisk och defensiv, om man skriver ett offentligt inlägg så måste du förvänta dig att folk svarar fullständigt ärligt på din förfrågan. Jag har varit med om tillräckligt många forum för att förstå just det, alla kan nån gång förvänta sig otrevliga och dryga svar på trådar och inlägg som folk uppfattar som onödiga.

Denhär killen du skriver om som du legat med verkar inte bry sig ett piss om dig eller om dina känslor. Vill du dig väl och frigöra dig från allt som gör dig ledsen och stressad så skit i honom i samma mått. Han ville nog bara en sak och vill inte ha en efterhängsen brud efter sig som skickar 50 sms om dagen.

Har du pojkvän så håll inte fast vid honom heller, det är otroligt dåligt gjort att du varit otrogen (även om det "bara hände") och det ärrar alla förhållanen djupt, men de tycker bara vi som är inbitna monogama människor. Förtroendet för dig är nog grusat.

Börja om på helt ny kula, både för din skull och dina framtida relationers skull! Rensa alla onödiga tankar, känslor mm som tar för mycket plats i dig, så att du kan leva lite lättare, gladare och rikare.

*Sträva efter att vara tilfreds med livet, så kommer lyckan smygande när du minst anar det*
Svar på tråden Han tar avstånd från mig