kitkät skrev 2012-11-04 16:11:26 följande:
Grattis till lägenhetsköpet, Pagnie!
Goli, bara så ni vet så är Bilförmedlingen inget biluthyrningsföretag, utan det är just en förmedling mellan företag/privatpersoner som har bilar för uthyrning och privatpersoner som vill hyra bilar! Så dom bilar som ni hittar på hemsidan är inte Bilförmedlingens bilar, utan det är företags eller privatpersoners.
Men jag håller med om att det är lite krångligt att ta reda på pris osv, eftersom inte alla annonser anger pris. Men vad vill ni ha för bil? En limousine? Det finns massor med biluthyrningsföretag som hyr ut limousiner, googla! Använd sökfunktionen här på BT om du vill också.
Är det bara jag som inte alls har någon barnlängtan just nu? Jag är faktiskt inte speciellt förtjust i barn, tycker dom är söta i fem minuter, sen får dom gärna försvinna ur mitt sikte. Haha nej då, inte riktigt så illa... men nästan!
Ja, jag förstod det eftersom det var ett jäkla ståhej med att skicka mail hit o dit o det skulle vara övertydligt med allt o man fick inte ta kontakt med bilägaren direkt osv. Men men... ja, tror att vi vill ha en limo så nu ska vi, precis som du säger, börja googla mer på andra ställen. Får se vad vi hittar!
Hahaha, vänta bara, snart griper barnlängtan tag i dig oxå. Bara det att då e du redan gift o kommer vara redo för det. Eller tja, egentligen kan man väl aldrig vara helt redo för det utan man får ta ett steg i taget. Så länge man har lite ekonomisk trygghet och stabilitet i familjen/med sin partner och viljan så kommer det nog att gå bra!