Oj postade lite tidigt. haha.
ja men det kan ju också vara fint. bara man hittar något man själv älskar. jag har som sagt bestämt mig för två nu och sen sa jag till sambon att om jag fortfarande känner för det så kan han ju ge mig en eternity-ring när vårt första barn föds. ;)
här är min förlovningsring om ni ville se. :D älskar verkligen blått och hela bröllopet ska ju gå i blått ja och vitt så klart. Men ja ni förstår. sen älskar jag safirer. älskar hur dom ser ut och vad dom betyder. Guldsmeden lyckades så jävla bra med min ring. lyckades verkligen hitta perfekt färg på safiren också så jag är så glad.
Oh ja smekmånad det är redan bestämt och klart. vi kommer åka 3 veckor till japan inte direkt efter bröllopet utan typ oktober då det är bättre väder där då. Vi börjar med solsemester och massa mys på en liten ö där dom har ett hälsospa lååångt ner i stilla havet och sedan åker vi upp och reser runt i hela japan, typ backpackar i 2 veckor. dock tycker sambon att jag inte borde bli gravid på första försöket för då kanske jag inte får flyga. haha. men det löser sig.
Vi tänkte faktiskt också maldiverna först men vi kom underfund med att ingen utav oss gillar att bara vara så vi kör upptäcksfärd. men det är otroligt vackert i alla fall.
Oj vilket långt inlägg det blev nu men haha ni orkar nog.