goli skrev 2012-10-07 17:28:03 följande:
Hej Pagnie! Tack för att du joinar oss!
Ja, jag tänkte oxå att det inte borde vara svårt, problemet är bara att det är så FRUKTANSVÄRT DYRT! Hår och smink kommer kosta mer än min brudklänning gör, liksom.
Menmen, samtidigt är det en sak jag planerar att göra en gång och de bilderna kommer vi titta på resten av livet. Så då gäller det att hitta ngt bra.
Ok, visste inte om det där med efternamnet, något att tänka på eftersom jag hade tänkt behålla mitt efternamn... får väl se hur det blir, får prata med fästmannen om det oxå. Men tack för tipsen! Har varit till stor hjälp!
Hur går det själv med allt?
nej det är en massa sådant där skit som man måste tänka på faktiskt. så det är inte det lättaste. Men det går, krävs bara lite eftersök.
Ja jag ville aldrig behålla eller jo det ville jag men jag vill att vi har samma efternamn så då byter jag helt enkelt då han är lite mesig med det där.
Jo det går bra. ska kolla upp sofre agdh i morgon och även de kurdiska spelmännen så ska ringa runt lite. Men just nu tar lägenhetsköpet mest tid faktiskt. Ska och kolla på den ytterligare en gång i morgon och sen börjar vi buda på tisdag tänkte vi. :D så det känns väldigt pirrigt. men det är skönt med en fyra då får alla tärnor och familjen plats att sova innan bröllopet. haha.
Vad är nästa steg för er då?
Just ja vi bytte ju kyrka också, vet inte om jag sa det. Så det blev mycket bättre. Pratade med min fotograf igår också och hon har massa idéer. ska bli så roligt. :D