Mandis skrev 2013-04-11 00:21:57 följande:
Hej tjejer, nu var det längesen jag var härinne....vad kul att se att ni är i full gång med bröllopsplanering =)! Själv har jag haft otroligt mycket på jobbet...varvat med semester så jag har inte hunnit gå in här och se hur det går för er...tror mitt bröllopstorgsberoende börjar gå över haha.
Goli, vad kul att ni valde Bali till slut..jag lovar att ni inte kommer att ångra er. Jag har ju massor av tips. Är lite trött nu men om du vill kan jag skriva en liten "Baliguide" utifrån vår resa...hinner nog göra det till helgen om du vill =).
Pagnie, jag känner igen mig avseende det du skriver om jobbet. Vården kan verkligen vara riktigt kaosig ibland, som hyrsyrra/läkare har man i alla fall lite mer kontroll över sin egen arbetssituation och behöver inte bry sig om alla problem som finns på arbetsplatsen..men det är synd att man ens ska behöva tänka så. Hoppas att det blir lugnare på jobbet snart!
Hej Mandis! Välkommen tillbaka till oss, även om det bara är en kort visit!
Hoppas att det går bra med allt i övrigt fastän det är fullt upp!
Ja, det blev Bali till slut och det är vi jätteglada över. Det vore hemskt gulligt om du kunde ge tips på saker att göra där samt om du har bra tips på hotell? Vill ju göra så mycket! Har läst lite om forsränning, monkey forest, Gili islands osv men vill gärna höra tips från någon som jag vet har varit där. Litar inte riktigt på allt som finns på internet, hahaha! Uppskattar all hjälp vi kan få!