Okej nu kör vi ett helt nytt inlägg. haha. Har så mycket jag vill berätta jämt. Vet inte ens vart jag ska börja. Har i alla fall haft det underbart dessa dagar. har bara varit på barnakuten under veckan och det är sååå roligt. av någon konstig anledning älskar barnen mig och dom är såååå lätta att handskas med. Hade en liten flicka som var rädd men det gick sjukt bra ändå. Stolt känner man sig. Hon fick leksak efter det också. haha. Snäll sköterska ni vet.
Hur som haver så glömde jag bort en av sakerna jag skulle berätta men vi tar den andra helt enkelt. Har kollat massor på resorna till japan nu. vi åker nog på kvällen efter bröllopet direkt till tokyo och flyger sedan därifrån till okinawa. Blev billigare än att flyga direkt till okinawa så vi startar och slutar i tokyo. sen flyger vi med air asia mellan tokyo och okinawa.
1000 kr kostar det för oss både mellan de två ställena. enkel resa då men ändå.
Sen har jag kollat på massa hotell. så 5 nätter kommer vi nog spendera på detta hotell:
Det hittade vi. ett femstjärnigt hotell som verkar hur bra som helst. har spaavdelning och allt och har massa aktiviteter på dagarna. Där tänkte vi stanna 5 nätter och bara rå om varandra och mysa.
Sen åker vi upp till tokyo igen och utgår därifrån och åker ut på landet för att sedan vara i tokyo de sista 3 dagarna. Så 5 nätter där, 5 dagar att resa runt och 3 dagar i tokyo som det ser ut nu. Sen kommer vi åka till paris i slutet av augusti när jag fyller år och sen i slutet på oktober åker vi till filippinerna i 10 dagar. Blev mycket resande i år om vi får som vi vill. Men det kommer vara så värt det. helt underbart.
just det nu kom jag på det andra jag skulle säga. jag har börjat få mardrömmar om bröllopet. helt galet. men fan alltså. drömmer att allt blir galet. inte roligt alls. till och med en utav mina tärnor drömmer om bröllopet. haha. inte mardrömmar då men ändå. ;)