goli skrev 2013-04-24 21:16:16 följande:
Viola och Lavelii, berätta mer om era klänningar! Har ni bilder?
Min är en Maggie Sottero. Jag provade denna klänning som jag valt under andra gången jag gick ut för att brudklänningsshoppa... Provade 4-5 klänningar på Rafaela Mode och fram till denna provning så var jag bergsäker på att jag skulle ha snäv klänning, men provade 1 snäv och resten prinsessklänningar.
För att göra historien (som givit mig huvudvärk, tårar och ångest!) kort så gick jag från att vara bergsäker på att jag skulle ha en snäv klänning med långt släp (se Maggie Sottero Phoebe, om ni vill) till "prinsessklänning".
Jag insåg (lite motvilligt till en början) att en snäv model (som Phoebe) kan och lär jag ha den dagen min bror gifter sig liksom. Fast annan färg och kortare släp. Dessutom så såg jag mig själv i den...men såg inte riktigt helheten! Var så förtvivlad ett tag (var till och med så uppgiven ett tag att jag helt plötsligt var ute och powerwalkade och vips så var jag i en kyrka och satt där tyst för mig själv helt ensam och tyckte synd om mig. Snacka om att gå in i väggen för en klänning haha). Men iaf...
Men så jag släppte den och ändrade riktning helt... från snäv till prinsessa... och så blev det Willow (som jag också haft lite turer med haha). Blir bara mer och mer kär i den för varje gång jag kollar på den och ser framför mig hur den kommer sitta med mina små ändringar och underkjol, slöja, hår och framför allt så ser jag den på mig och min fina fästman bredvid mig och det ser perfekt ut!!!
)
Vilken klänning är det du har Goli??