Kitkät jag är förälskad. Det är precis i samma stil jag har velat ha mitt hem, alla är trötta på att höra mitt shabby chic snackande haha! Tycker det passar jättefint och det är harmoniskt, passar lika fint i alla årstider och färgerna gör en så glad. Är så avis på er som kan designa era hem nu. Får återkomma till er om några år, jag vill inte riktigt satsa så mycket på min studentlya, speciellt när vi inte vet om vi ska på där eller här i sverige.
OCH SÅ ETT GLÄDJE TJUT TJOOHOOOOOOOOOOO FÖR DIG KITKÄT! Blev så glad när jag läste att klänningen blev såld, woop woop 
Vill också meddela er tjejer om att jag har ÄNTLIGEN koll på saker och ting. Mona lisa har jag träffat nu med stöd från min bästa farbror, fick min offert och allting är på plats precis som jag vill ha det. Min älskling kommer snart till mig och har bytt videocrew, dem som ingick var jag inte alls nöjd med, de ville ha det där falska som jag avskyr så hittade mig ett annat team som dessutom bjöd på fler bilder och så fick jag som jag ville ha det, PLUS på det så tjänade jag 4000:- bättre blir det inte. Kan tippsa om RS photo, dem är verkligen jätte duktiga.
Träffade min sångare/dj och han är bäst i världen, elias keriakes, han är så snäll och hjälpsam. Vi snackade om att jag ville ha dawul ni vet den där trumman vid ingången, men att jag tyckte att folk tog överpriser, så ville att han skulle hjälpa mig hitta en ingångsmusik. Men han känner en kille som han brukar arbeta med och han skulle ta med honom helt utan kostnad. JAG SKA FÅ MIN DAWUL TRUMMA TILL INGÅNGEN. Det gjorde mig helt överlycklig =D
BTW tjejer vad ska ni ha för tårtmusik? jag fick den frågan av min sångare och blev helt paff, har ingen aning, vill ha inte för mycket aktion men lite, typ någon skön hindi låt hihi, vad sägs?