Pagnie,
Vilken söt gästbok! Ska ni ha den på ett eget bord i lokalen? Har ni tänkt ha någon typ av skylt för att uppmärksamma gästerna om gästboken? Jag har funderat på det där, blir det inte tomt om man har en ensam gästbok på ett bord bara? Men jag kan inte komma på vad man annars ska ha på bordet också. Haha.
Har ni något kvar att ordna nu eller ska ni bara ta det lugnt nu sista dagarna?
Hur går en konventering till? Ursäkta mig om jag är lite för rak och ärlig nu, men jag tycker det är fruktansvärt att man MÅSTE konventera till en religion. Jag vet inte om du är troende muslim eller inte, men om man (imamen eller vem det nu är som bestämmer) ´"tvingar" någon att konventera till islam så kan man ju inte på fullaste allvar tro att personen kommer tro och erkänna religionen bara för att den måste? Tror man att man kan lura Gud?
goli,
Vilken fin uppsättning och en fantastiskt fin bukett! Du kan absolut ha en likadan bukett men i vinrött och vitt, då matchar du ju mannens klädsel!
Jag vet inte om jag förstod riktigt vad du menar med att du vill ha lockar som hänger ner från uppsättningen, menar du där bak från själva uppsättningen eller några hårslingor i nacken?
Om du menar från själva uppsättningen så tycker jag inte det! Du förstör den fina uppsättningen då och jag tycker det ser fult ut. Men det kanske bara är jag! :)