Tack så mycket, tjejer! Känns jätteskönt att ha det kapitlet avslutat och påbörja nästa.
Pagnie, åååååååh vad pirrigt det måste kännas! Snart har du allt fixat och snart är det DAGS! Är så nervös för din skull, hahaha! JAG har fjärilar i magen, som att det e jag som ska gifta mig den 13e juli!
Men som vi säger i Iran: kililililililililililililiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! Åh, du måste absolut lägga upp bilder på håret, både före och efter. Det ser jag fram emot att se. Och vad härligt att allt löste sig med sofreh aghd. Och när det gäller resten så förstår jag att det känns stressigt, men ta det bara lugnt och ta en sak i taget. Kan bli överväldigande när man tänker på allt som måste göras på en gång, men det fixar du. Du har säkert skrivit ner allt som behöver göras så fokusera som sagt på en sak i taget. Det kommer att gå bra!
Lavelii, måste fråga om ögonfranspermanenten. Hur går det till, hur länge håller det och vad kostade det? Jag är precis som du, väldigt känslig när det gäller ögonen. Tycker också det känns läskigt.
Tjejer, behöver lite råd ang brudbuketten. Som jag skrev innan så har vi valt vita liljor, aprikos och ljuslila rosor, vit brudslöja och gröna rosenblad till blommorna i lokalen. Vet inte riktigt vad jag ska välja till min brudbukett. Fästmannen kommer att ha vinröd kravatt och näsduk och en vit kalla som knappblomma. Jag vill gärna matcha det vinröda i min bukett. Funderade på aprikos, vinrött och vitt. Eller borde jag köra ljuslila, vinrött och vitt? Och vilka blommor ska jag ha i min bukett av de färgerna jag väljer? Vill gärna ha liljor, rosor och kallor. Vad tycker ni?