goli,
Om du vill så får du gärna visa bilder på provsminkningen också. Du kan skicka bild privat :)
Jag ska på konsultation 8/8. Det ser jag verkligen framemot!
Då kan jag skicka bild till dig.
Vi ringde till Panorama idag och frågade om vi fick komma på planeringsmöte den 8:e eller 9:e augusti, och det var inga problem, men han ville att vi skulle höra av oss några dagar innan och bekräfta att vi kommer, eftersom det är så långt tid kvar tills dess.
Så jag och O måste sätta oss ner och skriva ner alla punkter som är viktiga för oss att ta upp på mötet, så att vi inte glömmer något. Hoppas att allt går vår väg!
På tal om tårtlåt, visst är det svårt? Jag vet inte alls vad vi ska ha för låt när vi ska skära tårtan! Syriansk, arabisk, svensk eller engelsk? Och i så fall, vilken då?
Vi har inte ens bestämt tryckarlåt, men vi har ju en stund på oss att bestämma det.
Vi har bokat allt, det som är kvar är egentligen bara planeringsmöten med festlokalen, konsultation, träffa prästen, träffa sångaren och Djn etc. Och förutom alla möten så är det ju också bordsplaceringen, festprogram, ev. vigselprogram, små favoraskar till gästerna, lite pysslande med såpbubblorna, bestämma psalmer, in- och utgångslåt, köpa hårsmycke och ev. ett armband, sy upp slöjan hos White Birds, åka till Estland och köpa sprit och säkert mycket mer som jag inte minns nu. Hm... det var visst inte så bara. Haha.
Vilken tur att vi har två månader kvar på oss! 
Hur trivs ni i er nya lägenhet då goli?