Hej tjejer...Det var ett tag sedan, jag har hela tiden tänkt "ikväll ska jag kolla vad tjejerna har för sig på BT", men helt seriöst, jag har inte haft tid. Jag har precis börjat på ett nytt jobb som tar livet av mig även fast det är kul, det är så sjukt mycket och varannan helg jobbar jag på mitt gamla Hallbergs Guld jobb...Ja, under resten av min vakna tid är jag med min kille. Planerar bröllopet, lägenheten och umgås med vänner och familj. Så det blir väldigt långa dagar. Hursomhelst, Jag har tänkt på er, spec på Pagnie, haha, hon är iväg på sin smekmånad nu va?
Ni verkar ha kommit en bra bit med planeringen, har inte hunnit läsa allt, men det känns så. Och du Mustikka gifter dig nu på lördag, eller??
Jag har ca 4 mån kvar. Korten är (nästan) beställda, jag kommer få de i mitten av aug. så de kommer nå gästerna första veckan i sept, det ger de ca 1,5mån att osa, sista osa-datumet blir ca 4v innan bröllopet.
Jag har träffat 2 florister, herregud vilka svåra människor att ha att göra med. Flortist nr 1 har fortf inte hört av sig med offert (gått ca 5 v nu), florist nr 2 skulle skicka bild på provuppsättning till borden, detta var för 1,5v sedan, fortfarande inga bilder. De har säkert fullt upp då det är högsäsong, men jag förstår inte varför det lovar saker och inte håller det. Oproffsigt.
Vad mer? Jag har hittat örhängen till bröllopet. Letar än så länge skor och strasskärp. Skor är galet svårt att hitta tycker jag, kommer liksom ingen vart med de då jag inte hittar något jag VERKLIGEN gillar, så jag vägrar lägga någon större summa på dem. Vad tycker ni om dessa?
www1.macys.com/shop/product/jessica-simpson-shoes-bansi-platform-pumps&PartnerID=LINKSHARE&cm_mmc=LINKSHARE-_-2-_-21-_-MP221&LinkshareID=J84DHJLQkR4-qujd6l9AOuoGZ5G9G8KHtQ
Ser att du är online Kitkät, hur går det för dig? =)