Kitkät,
Jag var förbi brudbutiken igår och skulle prova några hårsmycken. Passade på att fråga vad slöjan kostade då. 4500kr (!!!!!!!!!!!!). Helt sinnessjukt. Nu betalar jag ju inte det priset men ändå...hur fan kan en slöja kosta så mkt?!
Tjejer,
Igår fick vi äntligen nycklarna till vårt hem!!! Så skönt!!! Gick dit direkt efter vi varit på banken och mätte och hade oss. Sen iväg för att kolla på soffor, matbord etc. Hittat soffa! Sängen är beställd sen ett tag tillbaka. Matsalsmöbler är dock svårt. Hittar inget jag gillar. Får leta vidare.
Sen ska vi i veckan ta dit någon som kan kolla på badrummet och ser om de kan renovera det
Så kul!
Sen bestämde fästmannen igår att han köper sin kostym ist för hyr. Så han kommer bara hyra kravatten och västen ist. Den sitter som juten på honom och han var ändå ute efter en ny svart kostym. Denna kommer han kunna ha länge. Och roligast av allt...kostymen kostar mindre än slöjan hahaha (fattar fortf inte hur det kan vara så dyrt!).
Igår pratade jag med dekoratören. 13 augusti ska vi dit. Då ska han visa oss hur blommorna vi valt ser ut med kandelabrarna osv. Hoppas det blir fint så man slipper tänka mer på det.
Ska ringa fotografen idag. Förhoppningsvis har han också tid den 13 aug. Så vi slipper åka fram och tillbaka så himla mkt.
Mindre än tre månader kvar nu och ju mer jag tänker på det desto mer inser jag att tiden verkligen kommer gå så snabbt!!!
Goli,
All lycka till er imorgon och framöver. Misstänker att du inte kommer vara aktiv här idag (eller imorgon för den delen) men när jag är på bröllop imorgon så kommer jag definitivt tänka på dig!! Lägg dig tidigt idag (även om du nog inte somnar av pirrighet) så att du iaf vilar ut och får några timmars bra sömn. Imorgon är en lång och spännande dag!! Stort grattis i förskott!!