Pagnie skrev 2013-02-11 22:36:08 följande:
haha ja du trodde det va? Vad slug du är. tänker på allt innan jag gör det ;) men det kanske skulle komma ut på lördag sa journalisten men jag återkommer med det gissar jag.
åh vad roligt med at- intervju. hoppas det går bra för er. jag ska hålla alla tummar jag har för er. men helst vill jag ju ha er här. så det är bara att söka här nu.
Det blir säkert bättre tills dess. jag säger dirck khan yang och sambon säger sov med halsduk. det är tips som gör att förkylningen försvinner snabbare det lovar vi.
ja jag tyckte om den jätte mycket. nu är det bara frågan hur man ska få den på papper. måste hitta någon som kan skriva den fint. någon som kan skriva på persiska. men det ska väl inte vara jättesvårt tycker jag. ja jag tycker den hade fin mening och symbolik. det kommer bli jättebra.
ja det var ett jättebra hotell. så det kommer vi köra på. både första och andra natten så det tipsar jag er om. ska försöka lägga in bilderna därifrån så ska ni få se. men just nu är jag för lat för det känns jag. haha. kan nog göra det i morgon.
Ja nästa gång du kommer så är du min en dag eller så. jag kan hitta en anledning att åka till stockholm. haha
ja jag tycker också hon är knäpp. jag tror faktiskt som du att det ligger i att hennes 5 år yngre syster gifter sig och hon är singel. det svider nog lite skulle jag kunna tro. Men jag skiter i henne faktiskt.
Pagnie, tack! vi håller också tummarna! Trodde att Sollefteå skulle bli valet eftersom inga andra hörde av sig men nu fick vi ju svar från Mälarsjukhuset ang ul-vik så ja... man vet aldrig! Då kanske vi har råd att vara lite kräsna oxå! Och har vi tur o blir kallade för intervju till Eskilstuna så kanske vi träffar på dig där!
Haha, ja du får gärna lägga upp bilderna så fort du orkar! ska bli kul att se!
Och tack för alla tips, känns lite bättre med haslen idag. Har gurglat saltvatten som en idiot o det har faktiskt hjälp lite!