Orientaliskt bröllop
Kitkät! Stooort grattis! Du får förlåta att jag inte har skrivit tidigare men det har varit en ritkigt stressig vecka för min del. Har varit på jobbet från 7,30 till 21 nästan varje dag och igår och idag jobbade jag 24-timmars jour... Har varit helt död tills jag loggade in här och fick se dina underbara bilder och läsa om er dag!
Vilken vacker brud!!! KILILILILILILILIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur känns det nu då? Har du hunnit vänja dig vid tanken på att vara fru? Jag har fortfarande inte vant mig, blir fortfarande pirrig när jag hör min man kalla mig för sin fru... hahaha!
Vad härligt att allt gick så bra och att du fick njuta av din dag! Och tänk inte på att ni inte hann umgås med gästerna eller äta av tårtan. Det var likadant för oss! Men det låter som att ni hade fantastiskt roligt.
Och måste bara skriva att det är så kul att äntligen få se hur du ser ut! Jättevacker! Och din klänning var perfekt!
Förstår att det kääns skönt att slippa all stress och oro nu. Men nu har ni er smekmånad att se fram emot. Är allt ordnat och fixat? Hur länge kommer ni att vara borta?
Snart är alla på de här tråden gifta ju! Vad ska vi göra sen? Håller med om att tråden håller på att dö ut nu när nästan alla är "färdiga", hahaha! Kanske dags att hitta ett nytt forum? Men vi har Lavelii och Viola kvar...
Hade ju vart spännande att följa ert bröllop på TV, hahaha! Men håller med dig om att det ändå är en privat upplevelse som man kanske inte gärna vill dela med hela Sverige!
Vad händer nu då? När ska ni flytta in i er nya lägenhet? Hur går det med all inredning? Vi har inte gjort något alls, vi är typ på jobbet hela tiden... är ganska utmattad redan, hahaha!