Bra rutet Passionsblomman! Och tack för att du fick mig att le en tråkig arbetslös förmiddag
Visst är det som så många redan skrivit, det finns rum för ALLA på ett forum. Hur skulle det annars se ut??! Man måste avsluta sitt medlemskap efter x antal år som gift? Man kanske inte ens får ställa frågor innan man är förlovad? Herregud så dumt....
Vad gäller anonymitetsfuntionen så är det känsligt det där. Men man ska tänka sig för innan man skriver anonymt anser jag, det är så lätt att vräka ur sig elakheter och liknande bara för att man har "skydd" av sin anonymitet. Nu säger jag inte att alla gör det!!! (För att förebygga tjafs...) Men för att ta ett exempel, har ni någonsin varit inne på systersajten till BT, Familjeliv? Där var jag inne för några år sen som gravid och läste på en del. Nu tycker jag att det helt urartat. Folk skriver som anonyma och beter sig som sådana sandlådebarn ibland att man häpnar, många andra är rent ut sagt för jävla elaka och dömande. Sårbara ledsna människor skriver och ber om råd och blir stampade på när de redan ligger, det är vidrigt, ren vuxenmobbning.
Nu är det ju inte så på BT - tack och lov!!! Jag tror att vi kan tillskriva en hel del av de "gamla" medlemmarna den goda tonen och trivseln härinne, vilket är anledningen att iallafall jag trivs så bra här! Folk är genuint hjälpsamma, det är väl helt fantastiskt att någon du inte känner och aldrig träffat tar sig tiden att ge dig råd eller svarar på en fråga? Jag har hittills fått råd om: underkjol, underkläder, blommor, vinförbrukning, guldsmed och mycket mer! Och jag tänker stanna kvar efter jag gift mig och dela med mig av mina erfarenheter