Oskarsdotter skrev 2012-11-09 20:49:40 följande:
Jag håller faktiskt med dig. Vissa gamla trådar kan väll vara bra t ex "Visa ditt pyssel/ring/klänning" men vissa trådar är det ju faktiskt gammal info och det kan fräschas upp med nya trådar. Ibland orkar man inte läsa igenom 148 sidor för få läsa 258 olika svar, utan börjar om.
Sen till er veteran BT:are: Är bröllop eran hobby eller har ni svårt att släppa taget från forumet? :)
Ni behövs ju också, missförstå mig inte.
Jag förstår att det är beroendeframkallande, själv ägnar jag mitt liv åt facebook. Typ ;)
Själv tänker jag bara ta del av alla tips, sedan lägga upp lite bilder från våran dag, för att sedan ta bort min profil.
Är bara nyfiken!
Jag räknar väl till en av veteranerna antar jag. Jag gick med här första gången för ca 5år sedan, då vi för första gången hade planer på att gifta oss. Det blev dock inte av när livet och främst vår dotters sjukdom och operationer tog över.
Sedan blev jag medlem igen.. i februari 2011 kanske.. för då spikade vi ett datum för bröllopet - augusti 2011. Då var det ju till stor del frågor, tips och tankar inför bröllopet som lockade och främst kinaklänningar eftersom jag själv beställde flera såna. Sedan rullade tiden på, bröllopet gick av stapeln och jag var kvar för att berätta om det och visa bilder.
Sedan hände något otrevligt och det var en person som bor i samma stad som jag som satt här och började mobba mig rejält, både här och irl så att säga (vuxna människa, hu!). Då gjorde jag en paus, tog bort min användare. När det hela sedan hade löst sig, så längtade jag tillbaka, så jag gjorde en ny användare och i början låg jag riktigt lågt med vem jag var, men kunde sedan slappna av mer och mer.
Jag är hemma massor, både pga min egen "sjukdom" och med dottern, trots hushållsarbete och hund, så får man mkt dötid över. Jag kan dock inte lämna hemmet och jag har faktiskt inga tjejkompisar, så det blir här jag hänger för sällskap.
Lägg då sedan till att det finns helt underbart snälla och trevliga människor här som ställer upp och som man verkligen kan prata med, det finns en underbar gemenskap här tycker jag, och det faktum att jag fullkomligt älskar allt som har med bröllop att göra, främst brudklänningar (jag har hela mitt liv avskytt klänningar, så den kärleken kom som en överraskning), så blir det ett självklart val av tidsfördriv ;)