maxmamma skrev 2012-12-11 11:48:08 följande:
FAN FAN FAN!!!
betalningen till vigselringen har inte gått igenom, fick ett mejl idag om att inga pengar kommit in på kontot. jag tror tamefan jag blir tokig.
visste att det kunde ta lite tid att överföra från en svensk bank till en utländsk men att det skulle bli så här kunde jag i min vildaste fantasi inte föreställa mig.
inte nog med det, jävla agria hästförsäkring talar om att de sista två papperen de skulle ha som kompliteringsuppifter på hästen som blev avlivad har kommit bort i posten så nu måste jag beställa nya blanketter o göra om allt igen.
jag undrade jag oxå varför det aldrig kom nå ersättning från försäkringsbolaget o jag undrade varför min ring aldrig kom, men nu vet jag varför allt blev så jävla fel.
nu är jag på så uselt o besviket o argt humör så jag tror jag gräver en grop o lägger mig i o hoppas att jag aldrig vaknar upp nå mer.
får man bli så här arg?? ja det får man, bläääääää!!!!!
AAAARRRGGGGHHHH!
Fy vad drygt!!! Men kontakta din bank. Dom kan göra ett kvitto på överföringen till utlandskontot. Brukar funka.... Ganska vanligt att man gör så då det kan ta lång tid. Ring och kolla.... och lycka till!!!