MariaochDaniel skrev 2013-02-18 13:54:18 följande:
Det blir nog mycket blommor på borden här också, då en tärna/toastmadame är florist =)
Men hur?
Måste förstås först kolla vad Rankhyttan har att låna ut i form av vaser, skålar att ha blommor i. Eller vet du JennieG?
Å ena sidan gillar jag enkla blommor i vaser och å andra sidan gillar jag arrangemang.hmmm
ingen som har inspirationsbilder på dukningar?
Jag tror att de hade rätt mkt vaser men är inte säker. Nog bäst att du kollar med dom så att jag inte lovar något som inte är sant. Berätta gärna svaret sen
Idag har vi fått klart med vilka som ska vara våra toastmasters så nu kan jag beställa våra inbjudningskort. Vi kommer att ha två toastmasters, en nära vän till mig och en nära vän till min sambo. Nu är de båda förstås nära vänner till oss båda men ni förstår vad jag menar. Det känns jätteroligt att kunna beställa korten nu. Vi ska ha så mkt info med att jag snickrar på en liten bröllopshemsida att hänvisa till i inbjudan (annars får vi nog lov att göra en hel bok som inbjudan, haha).
Vad härligt det låter med mkt blommor! Min grundtanke var egentligen att plocka blommor i mamma/pappas trädgård att dekorera med både i kyrkan och lokalen men inser nu att det kanske inte är så jättemkt som blommar i augusti...jaja nåt ska vi nog hitta i rabatterna