• Boringbrick

Samlingstråd för oss under 24 år!

• Svar på tråden Samlingstråd för oss under 24 år!
  • pamjofre

Idag har jag och M2B tittat på ringar! de blev super bra, guldsmeden e så trevlig och kommer att göra dem så fina! Ska varas klara till i Maj. Längtar!! Å särskilt med tanke på att min egen förlovningsring (den han friade med) har fått lämnats in, för att göras om till vigselring, tillsammans med en annan ring. Känns ssåååå naket utan!

• pamjofre
    Pagnie- såg dina bilder i tråden "blått blått blått", åhhh vilka underbart fina hundar du har!! Super fina!
  • Pagnie

jaså du gjorde det? Ja jag la in en rejäl bildbomb där. ;) ja visst är dom vackra mina små pojkar. Eller små och små dom har växt till sig lite mot bilderna där, men fortfarande söta som socker.
    Utan dom hade jag aldrig orkat med all den här planeringen som bröllop innebär. skönt att kunna få pausen och gå ut med dom istället. släppa lös dom i skogen eller träna. helt underbart.

såg att ni beställt ringarna. Men att dom kommer vara färdiga till i Maj. Usch vilken jobbig väntan och få vara ringlös så länge :( jag kände mig sjukt naken den här månaden när min ring var inlämnad. hoppas det går fort nu fram till maj. det hoppas vi nog alla ;)

• Pyttis

inte den bästa bilden, men nu är jag klar!!!!!!!!!!! :)

• Pagnie
    Pyttis skrev 2013-01-13 14:02:10 följande:
    inte den bästa bilden, men nu är jag klar!!!!!!!!!!! :)

åh vad duktig du är det där hade jag aldrig kunnat göra. ska du ha underkjol och så också?
  • Pyttis
    Pagnie skrev 2013-01-13 16:16:26 följande:
    åh vad duktig du är det där hade jag aldrig kunnat göra. ska du ha underkjol och så också?
    tack så jätte mycket!!! :) nej, ska ha den som den är, för den är myyyycket fluffigare i verkligheten än vad som den ser ut att vara på bilden, har inte fixat alla lager riktigt på bilden o så håller jag ner den lite där så jag tror jag kommer nöja mig sådär :)
  • pamjofre
    Pagnie- hehe ja jag såg din bildbomb :). Ja visst e de skönt att kunna ta en paus och gå ut med dem! Vi har oxo hund, men bara en. Vad tränar du med dem?

Ja, de e hemskt faktiskt att vara utan ringen så länge! Hehe man känner sig så naken, och ibland glömmer ja bort att jag har lämnat in den, så för en kort sekund e jag rädd att jag tappat den :P. Japp vi får hoppas att tiden flyger förbi! 
  • pamjofre
    Pyttis- jösses va duktig du har vatt! Sönt att vara klar nu? Blev det som du hade tänkt och önskat dig?
  • Pyttis
    pamjofre skrev 2013-01-13 17:00:50 följande:
    Pyttis- jösses va duktig du har vatt! Sönt att vara klar nu? Blev det som du hade tänkt och önskat dig?
    jag har slitigt ;) haha ja men det känns jätteskönt att ha den klar i god tid då jag i valiga fall är en sån som gör saker i sita minuten, och känns betryggande att ha den änga klar i gaderoben nu :) och jag gjorde lite ändringar från vad jag ritat från början, men jag blev verkligen jättenöjd, och är glad att jag ändra det jag gjorde, och sambon tappa hakan när han kom in så det känns verkligen helrätt! :) nu kan jag sätta fat med allt annat haha
  • pamjofre

åhh va skönt! Hehe ja det kan jag tänka mig!, vad ska han ha på sig? jo, de e ju en del att stå i :P

Svar på tråden Samlingstråd för oss under 24 år!