ANGELSNUTTAN skrev 2012-12-22 15:35:06 följande:
vad mysigt med persik mat, annorlunda, vad innehåller ett sånt bord??
oki så ni har bott i örebro, vad fick er o flytta=)??
vill att det ska bli januari så jag kan skicka ut inbjudan o "gåut" med att vi ska gifta oss är ju bara några som vet än så länge=)
håller på o bokar en trubadur till bröllopet=) finns ju några o välja mellan , men har nog hittat en.
hur ska ni dekorera borden ?? jag har lite ideer men gäller bara o välja det man tycker bäst om , det som är så roligt med bröllop är att det är som ett gigantiskt buffebord, o man kan välja o vrka helt vad man själv vill ha =) me like :P
oj det innehåller kyckling och lamm och olika grytor osv osv. massa olika sorters ris och så, God mat helt enkelt. sen kommer vi ha fruktbuffe och godisbuffe också.
yes vi pluggade i örebro både min sambo och jag sen flyttade vi till hans hemstad nu. Kände att vi vill bo nära hans föräldrar och så. jobbigt att bo mitt emellan mina och hans. det finns många fördelar att ha dom nära.
haha ja jag förstår det. här är det många som vetat länge. dels hade vi ju en förlovningsfest i sommras med ca 50 gäster. så i och med det fick ju alla veta när inbjudningarna till det gick ut.
oj ja bra fråga. men vi kommer typ ha som stora martiniglas i mitten med blommor och sen även ljus i. svårt att förklara. Men det kommer nog bli bra. :D
Sen har dom så att det lyser i om vaserna också. jätte häftigt. hur ska ni ha det då?