• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • stormhelen
    brud7801 skrev 2013-06-20 13:16:44 följande:
    Äntligen så är vi nu gifta

Först vill jag börja med att grattulera till ert äktenskap. =)

Era ringar är ju bara sååååååååååå vackra. Min förlovningsring och vigselring går lite i samma stil som dina men då i vittguld istället för rött(?).

Jätte vackra blommor också. Roligt nog så kommer min bukett gå i samma färger och liknande stil. =P

• JIEB

Mina ringar :) Den släta är förlovningsringen, tror dock att jag ska ha dem i den här ordningen, med vigselringen längst in.

• stormhelen
    brud7801 skrev 2013-06-20 21:21:46 följande:
    När gifter du dig stormhelen?
    14 september är det dags. Så det är ett litet tag kvar. Men det känns som att det nästan inte är någon tid kvar alls. och sommaren brukar ju tendera att gå snabbt. =P 
  • Marione
    Här kommer en bild på min ring som snart kommer att levereras hem till mig....
  • Marione

Försöker igen att ladda upp bilden.... Verkar inte fungera så bra från min surface!

• Lavia

Mikari.. jättefina ringar! Varifrån kommer den bredare ringen? Märke och modell om du vill dela med dig?

• Celice

Här är en bild på mina ringar! Förlåt den något dåliga bildkvaliteten. Den släta förlovningsringen är en Schalinsring och vigselringen är en variant på Schalins mont blanc, men i rödguld och på samma skena som min förlovningsring (altså en välvd skena).
  • CoG

Vilken fin ringkombination :)

JIEB skrev 2013-06-20 22:56:25 följande:
    Mina ringar :) Den släta är förlovningsringen, tror dock att jag ska ha dem i den här ordningen, med vigselringen längst in.

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013