• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • Sandra01
    Mrs Torkeli skrev 2013-07-08 15:52:38 följande:
    Våra ringar :) Beställda inköpta i USA så priset lite bättre än vad detskulle bli här hemma! Min man friade på det vis när bara tjejen får ring. Sedan är de släta våra vigselringar och min 3e längst ut är morgongåvan (fick dock "låna"den till foto) 

Oj oj oj så vackert! Kan du inte berätta lite om ringarna... vad är det för storlek tex på stenen i mitten?
    Var i USA köpte ni ringarna? Lite tips tas gärna emot då vi åker dit :)
  • Bride2b

Våra förlovningsringar Dom blev klara idag! Wiiii
  • Popruta

Nu har äntligen våra ringar kommit! Jag är supernöjd, verkligen! Precis min stil Enkelt och silverfärgat :) Ringarna är i titan och stenarna är såna cubrik zirkon (osäker på stavningen). 

Vi skippade förlovningsringar så detta blir våra vigselringar :)

• Kala

Min förlovningsring: Schalins, 7 små diamanter, totalt 0.35carat, vitt guld

Min MTBs ring: Schalins, 6mm, vitt guld, slät ring

Min kommande vigselring: Från Hallbergs, tot. 1,5carat, vitt guld. Det är inte min hand på bilden utan butiksbiträdets. Hon har ringen på fel finger för den var för stor för henne när jag skulle fota. Tror dem blir fina tillsammans sen! Längtar!
  • 20 juli 2013

Här är mina ringar. Så himla nöjd!! (Väldigt mysko vinkel på handen ser jag nu! Riktigt falukorvslångfinger :) haha)

• amerika
    Popruta skrev 2013-07-11 15:31:13 följande:
    Nu har äntligen våra ringar kommit! Jag är supernöjd, verkligen! Precis min stil Enkelt och silverfärgat :) Ringarna är i titan och stenarna är såna cubrik zirkon (osäker på stavningen). 
    Var har ni köpt ringarna? Jag är sugen på nåt liknande.
  • Popruta
    amerika skrev 2013-07-11 20:14:02 följande:
    Var har ni köpt ringarna? Jag är sugen på nåt liknande.
    Vi gick till en guldsmed i stan :) Båda ringarna, inklusive gravyr, gick på 2900 kr så det var inte så blodigt heller. 
    Så kolla med din guldsmed är mitt tips! då kan du ju få ringen anpassad efter dig med :) 
  • amerika
    Popruta skrev 2013-07-11 20:35:22 följande:
    Vi gick till en guldsmed i stan :) Båda ringarna, inklusive gravyr, gick på 2900 kr så det var inte så blodigt heller. 
    Så kolla med din guldsmed är mitt tips! då kan du ju få ringen anpassad efter dig med :) 
    Tack!!
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013