• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • Therecef

Här är mina fina klassiska ringar. En briljantslipad solitärring och den släta ringen är roséguld, men svårt att fånga färgen och diamanten på bild. Hjärta

• nathalieal
    CoG skrev 2013-07-12 20:06:45 följande:
    Så fint :)
    Tack! Super nöjd :)
  • Jeanette438

Vi har ju likadana förlovningsringar och jag funderar på en vigselring i vitguld men sambon vet vi inte hur vi ska göra med, han vill gärna ha en ny vigselring som han har som både förlovningsring och vigselring men ser det konstigt ut om vi har helt olika ringar bägge två?

• CoG
    Jeanette438 skrev 2013-07-15 12:42:52 följande:
    Vi har ju likadana förlovningsringar och jag funderar på en vigselring i vitguld men sambon vet vi inte hur vi ska göra med, han vill gärna ha en ny vigselring som han har som både förlovningsring och vigselring men ser det konstigt ut om vi har helt olika ringar bägge två?
    Man behöver absolut inte ha likadana eller matchande ringar.
    Bättre att välja en ring man trivs med själv.

Om det går att få dom i samma material även om det är olika design så blir det inte så olika ändå.
  • CoG

Vill du ha kvar din förlovningsring även om han vill byta den?
    Annars kans ni båda kan byta till nya likadana "förlovningsringar" som du kombinerar med den vigselring du tänkt dig.

• 20 juli 2013
    pamjofre skrev 2013-07-11 20:30:28 följande:
    20 juli 2013- jätte vackra ringar!! super fina!
    1000 tack! Jag är så nöjd och kan inte vänta med att få ha dem på mig varje dag! Bara 5 dagar kvar nu!
  • Jeanette438

Jag kan inte citera men svar till CoG: Jag är väldigt nöjd med min förlovningsring men min sambo skulle vilja ha en slät och bred dom både förlovningsring och vigselring, det ser kanske dumt ut om jag har kvar min gamla? Får nog fundera på det där lite.

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013