• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • Popruta
    Therecef skrev 2013-07-13 15:47:36 följande:

Superfint!!!! Älskar den släta ringen
  • Helen226

Titan med svarta stenar! Älskar den verkligen, den är enkel o jag kan ha den på mig jämnt trots att jag har ett jobb som sliter mycket på sånt som ringar. :)
  • Popruta
    Helen226 skrev 2013-07-16 16:11:11 följande:

Titan med svarta stenar! Älskar den verkligen, den är enkel o jag kan ha den på mig jämnt trots att jag har ett jobb som sliter mycket på sånt som ringar. :)
    Fin!! Vi valde också titan
  • stormhelen
    Luci skrev 2013-07-16 11:22:23 följande:

Våra vigselringar vi har beställt. Det är Gotländska vikinga ringar eftersom vi gifter oss där!

Väldigt fin och annorlunda ring.

Men jag måste få fråga... Är den särskilt bekväm att ha på sig, då den är så bullig?

• Luci
    stormhelen skrev 2013-07-16 19:18:36 följande:

Väldigt fin och annorlunda ring.

Men jag måste få fråga... Är den särskilt bekväm att ha på sig, då den är så bullig?

Det bulliga är på utsidan. Provat många ringar som varit obekväma men det är inte denna :)
  • Ela

45 dagar kvar tills jag får ha dessa :)

Både utformad för stenen och glipa mellan - precis som jag vill ha det! Tanken är ju att dessa ska sitta ihop men ni ser ju hur de har lyckats med det? Haha! Men som sagt, jag var kluven till att ha två som sitter ihop och tänkte beställa en liknande fast utan den utskurna delen. Dock var den ev för hög = inte så snyggt.. 

Jag är TVÄRNÖJD.. Det är lite eget o går att korrigera om man nu skulle vilja.

• Helen226
    Popruta skrev 2013-07-16 16:24:49 följande:
    Fin!! Vi valde också titan
    Titan e så himla bra, våra förlovningsringar är också titan så det var ganska självklart val att fortsätta med det, amn behöver inte vara orolig för att det ska bli stora repor i grejer i dem, det är väldigt skönt! Glad
  • CoG

Huvudsaken är att man gillar ringarna :)

Luci skrev 2013-07-16 14:50:07 följande:
    Vi ville inte ha traditonella :) De kanske blir ett litet glapp emellan, men jag ville så gärna ha denna förlovningsring så då får det bli så i så fall.
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013