• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • tagetuss

Jag tyckte CoG's mans ring va jättesnygg! Den är kanske nåt för din blivande?Azusephre skrev 2013-07-31 17:52:49 följande:Jag har lite problem här :) Den här ringen tänkte jag ha som förlovningsring (vi har alltså inte förlovat oss ännu, har enbart kollat och jag fastnade för denna); I vitt guld, guld och en röd diamant. (2,5mm hjärtat är 3,6mm)Vigselringen tänkte jag denna fast i vitt guld (2mm); Alltså, en helt vanligt slät, tror ni det passar ihop? :)Nu till mitt problem...vad skulle passa till mannen? :P haha. Jag hade önskemål att han skulle ha en liknande min vigselring fast 5 mm, men han vill inte ha en vanlig slät ring, vad passar då liksom? Någon som har något förslag? :)

• CoG

Vilken fin och ovanlig ring!
    Jag är väldigt förtjust i hjärtan!!
    Jag tycker absolut att du kan ha en slät ring till den.

Din mans ring måste inte matcha din.
    Låt honom spana på olika sidor och se vad han gillar för typ av design.
    Tycker han om vitguld så matchar det ju oavsett...

Azusephre skrev 2013-07-31 17:52:49 följande:
    Jag har lite problem här :) Den här ringen tänkte jag ha som förlovningsring (vi har alltså inte förlovat oss ännu, har enbart kollat och jag fastnade för denna);

I vitt guld, guld och en röd diamant. (2,5mm hjärtat är 3,6mm)
    Vigselringen tänkte jag denna fast i vitt guld (2mm);

Alltså, en helt vanligt slät, tror ni det passar ihop? :)
    Nu till mitt problem...vad skulle passa till mannen? :P haha. Jag hade önskemål att han skulle ha en liknande min vigselring fast 5 mm, men han vill inte ha en vanlig slät ring, vad passar då liksom? Någon som har något förslag? :)
  • Azusephre

tagetuss - Den är jättefin, ska ge det som förslag till min kräsna man :P

• MTB

Här är mina ringer som jag äntligen får ha på mig!
  • karamell

Våra ringar =) Är helt förälskad i min fina 3 stensring som jag äntligen får bära :D
  • CoG

Å så fina!!

karamell skrev 2013-08-01 11:41:35 följande:

Våra ringar =) Är helt förälskad i min fina 3 stensring som jag äntligen får bära :D
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013