• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • CoG
    stormhelen skrev 2013-08-08 21:06:38 följande:
    Vilken otroligt vacker ring du fick av din man. Helt i min smak. Jätte fin!
    Tack :)
    Den är väldigt fin, men rätt tunn så jag ska inte ha den dygnet runt eller nöta på den på jobbet.
    Det får vara en hemmafin ring :)
  • Msleijon

Min underbara ring går inte att beskriva! Den är personlig och han har valt den och gjorde den med juveleraren utifrån min personlighet. Han är underbar!

• Msleijon

Min underbara ring går inte att beskriva! Den är personlig och han har valt den och gjorde den med juveleraren utifrån min personlighet. Han är underbar!

• CoG

testa att ladda upp bilden innan du skriver

Msleijon skrev 2013-08-09 15:14:02 följande:
  • Elin3000

Amaya12 vilken vacker ring, var har du köpt den?

• Mawlinbry

Hejsan!

Äntligen kan man få lägga in bilder och visa sin ring. (förlovade oss den 2/8) Glad

Både min och gubbens är Schalins.

Närbild på min nedan. :)

2/8 -2014
  • Mrs Torkeli
    julleroni skrev 2013-08-08 17:44:10 följande:
    Har lagt ut en bild tidigare men då var det en provring, nu har jag fått MIN ring och den är verkligen perfekt!!Hjärta

Hej! Så fin din ring är! Jag valde princess cut för jag verkligen ville ha en fyrkantig, men din är jättefin rund!Riktigt vacker ;)
  • CoG

Grattis till förlovningen!
    Fina ringar :)

Mawlinbry skrev 2013-08-10 10:49:34 följande:
    Hejsan!

Äntligen kan man få lägga in bilder och visa sin ring. (förlovade oss den 2/8) Glad

Både min och gubbens är Schalins.

Närbild på min nedan. :)

2/8 -2014
  • Emosc
    SandraElisabet skrev 2013-01-11 17:06:51 följande:
    Åååhhhh! Jag bara älskar ringar med lite vintage-känsla! :) Har själv funderat på något liknande... men en fråga? Hur blir det med ringen bredvid? Kommer den att liksom passa in, eftersom att din vackra mittsten sticker ut menar jag. Någon som har bilder på det??
    SandraElisabet - Nyfiken (och förhoppningsvis) blivande brud snart. ;)
    Tack! :) Det finns en bild lite senare i denna tråd där du ser den med vigselringen!
  • kinchy
    julleroni skrev 2013-08-08 17:44:10 följande:
    Har lagt ut en bild tidigare men då var det en provring, nu har jag fått MIN ring och den är verkligen perfekt!!Hjärta

Fantastiskt snygg, ser ungefar likadan ut som min! Glad Den blir ocksa smalare pa sidorna om stenen, sant gillar jag jattemycket. 
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013