• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • Oktoberbröllop

Jag har fått min blivande vigselring efter min farmor. Hon fick den av farfar 1977 då hon fyllde 50 år. Farmor var min favorit så det känns fint att bära hennes ring. Den är lite för stor så det måste jag fixa. Jag tänker bära den med en enkel slät förlovningsring i gult guld. Den passar mig bra tycker jag. Enkel men lite bling. En enstensring är ju läckert, men i mitt yrke går det inte att ha ringar som kan fastna i och jag vill gärna bära ringen hela tiden. Vill gärna höra var ni tycker.

• Oktoberbröllop

Ingen bild kom med. Testar igen då.

• Oktoberbröllop

Som många andra har jag problem att ladda upp från Iphone. Bilder finns i mitt galleri om ni orka titta där. Vore kul att höra vad ni tycker. Någon som har lösning på uppladdningsproblemet?

• Utomlands 2013

Du har din sida spärrad så det går inte att se dina bilder...Oktoberbröllop skrev 2013-08-14 20:53:54 följande:Som många andra har jag problem att ladda upp från Iphone. Bilder finns i mitt galleri om ni orka titta där. Vore kul att höra vad ni tycker. Någon som har lösning på uppladdningsproblemet?

• loppis

Här är mina ringar, förlovningsringen är en titanring som är 10 år nu, nött och dan. Men det känslomässiga värdet är enormt ( :) vi förlovade oss efter ett dygn (skulle få spader om mina framtida barn gjorde liknande) men nu har vi varit tillsammans i 10 år) Vigselringen är arv, det var sambons farmors vigselring.

• amerika

loppis skrev 2013-08-17 11:19:01 följande:

Nähä bilden funkar tydligeninte
    Oktoberbröllop skrev 2013-08-14 20:53:54 följande:
    Som många andra har jag problem att ladda upp från Iphone. Bilder finns i mitt galleri om ni orka titta där. Vore kul att höra vad ni tycker. Någon som har lösning på uppladdningsproblemet?
    Det brukar inte fungera att ladda upp bilder från surfplatta eller mobil. Och det verkar heller inte fungera från datorn
    med vissa webläsare. Prova att installera Chrome el Firefox istället, så har många fått det att fungera.
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013