• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • Zilarsson

V

Våra underbara förlovningsringar! Båda är i vitguld, fästmannens är en borstad 6mm bred schalin och min är en borstad 3 mm bred Michael o'dwyer med 48 st 0,24ct diamanter i sidan. Jag fullkomligt älskar min ring, den är så JAG! 
  • AngelinaRomeo

Såhär ser mina ringar ut :) älskar de! glittrar underbart vackert i solen  <3
  • Microkaka

Vi har dock inte gift oss än eller bestämt ringar för allt kom som en chock och stor överraskning för mig när vi semestrade i Laos nu i Juli. Då gick mannen ner på knä & friade. Ringarna är special gjord i Laos, vitguld och en stor diamant. Vet inte så mycket mer om ringar men vet att jag HAR problem med att hitta något som matchar.

• Trattkantarellen
    Microkaka skrev 2013-09-16 10:31:58 följande:
    Vi har dock inte gift oss än eller bestämt ringar för allt kom som en chock och stor överraskning för mig när vi semestrade i Laos nu i Juli. Då gick mannen ner på knä & friade. Ringarna är special gjord i Laos, vitguld och en stor diamant. Vet inte så mycket mer om ringar men vet att jag HAR problem med att hitta något som matchar.

Fina =)

Jo, det förstår ajg att det kan vara lite svårt att hitta matchande, i värsta fall får ni åka tillbaka och köpa ringar
    Nej, men det finns många som går till guldsmed och fixar lite mer individuella ringar, det kanske vore något?
  • a ring on my finger
    Microkaka skrev 2013-09-16 10:31:58 följande:

Eftersom din ring är så speciell hade jag nog valt en enkel slät ring för att inte ta bort för mycket uppmärksamhet från din förlovningsring.
  • Anette86
    AngelinaRomeo skrev 2013-09-16 07:40:08 följande:

Såhär ser mina ringar ut :) älskar de! glittrar underbart vackert i solen  <3
    sjukt snygga!! får man fråga kostnad och märke? ;)
  • stormhelen
    eberg skrev 2013-09-20 06:46:04 följande:
    Här är våra förlovningsringar. TCOL,Fantasy serien.

Vilket bra foto på era ringar. Riktigt snyggt när de ligger på stenarna så där.

Jätte fina ringar också. =)

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013