• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • Karin02
    Noro skrev 2013-10-10 21:22:05 följande:
    Idag har jag fått den här trädd på mitt finger!
    Safir, min månadssten, men ändå en tillfällighet.
    Och sedan många år har  jag tänkt att om jag ska ha en sten så ska den vara blå!

Så vacker! Var har du hittat den?
  • Jghkvgjnv

Karamell: skulle inte du kunna lägga upp en bild på dina två ringar på fingret? Tycker du har så vacker vigselring! :)

• Fröken J

Här är våra förlovningsringar =) 
    De är från Schalins och vi valde att göra dem i silver, vilket vi så här i efterhand har insett inte funkar för oss eftersom de redan efter 10 månader har blivit väldigt repiga och skavda.
    Palladium ska tydligen vara mer hållbart än silver och inte lika dyrt som vitguld, så vigselringen kommer nog att beställas (om jag finner någon som kan tillverka den modell jag vill ha) i palladium. Vi älskar designen på förlovningsringarna så det lutar åt att vi byter ut dem till ett par i samma modell fast i palladium.

• Noro
    Karin02 skrev 2013-10-13 14:59:53 följande:
    Så vacker! Var har du hittat den?
    Kul att du gillar den!
    www.etsy.com/se-en/shop/VixJarmanJewellery
    Men, efter några dagars användning är den flammig...
    Vet inte om det är någon puts som använts för att den ska vara fin när man får den eller om det beror på att jag badat i badhusvatten med den.
    Jag avvaktar ett par dagar och frågar sedan säljaren om det.
    Men! Jag gillar den ändå!
  • Lenaerik86

HoneyFriedChicken vad heter eternityringen från Tiffanys? Såå vacker! Passar jättebra med solitären :)

• Skeden

Mina ringar i vitguld med diamanter. Kommer en bild till senare när jag fått hem dem. :)

• Skeden

Hmm kan inte ladda upp bild här, bara på min egen sida. Återkommer när jag klurat ut en lösning...;)

• Skeden

Nu hoppas jag att det funkar att ladda upp bilden! :)
  • HoneyFriedChicken
    Lenaerik86 skrev 2013-10-14 08:43:53 följande:
    HoneyFriedChicken vad heter eternityringen från Tiffanys? Såå vacker! Passar jättebra med solitären :)
    de har ett par varianter av den. jag har den som heter 'shared-setting band ring', 2.2 mm vid, 0.86 carat.
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013