• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • Bride2b

Det är väl en smaksak hur man vill göra med eternityringen. Jag tycker det är snyggast med en enstensring längst in.

Enstensringen är från Hallbergsguld, MEN jag har bara snott designen. Det är Michael O´Dywer som kommer att tillverka den då våra förlovningsringar (min eternityring) även kommer från honom. Stenen är på 1.00 carat, vilket jag också kommer ha, plus att den från hallbergs är viguld och vi kommer att ha platina.

Jag älskar kombon men en enstensring och en helallians.
    ´
    Kul att ni tyckte om kombon :)

• Skeden

Nu har mina ringar äntligen kommit, är sååå nöjd!! :) 

• Skeden

Okej, så tydligen funkade det inte att ladda upp från varken mobil eller bärbar dator... Testar från den stationära istället. ;) 

Här kommer förhoppningsvis bilder på ringarna som jag fortfarande är supernöjd med! ;P 

• Skeden
    Jope87 skrev 2013-10-30 20:53:14 följande:
    Så här blev våra ringar!! :)

Stilrena och vackra!
  • trolldocka

har försökt lägga upp en bild på våra ringar jättelänge nu, bytte till mozilla firefox och nu verkar det fungera mycket bättre, yay!  :)

den större ringen är förlovningsringen :)

• jools
    Skeden skrev 2013-10-30 20:52:04 följande:
    Okej, så tydligen funkade det inte att ladda upp från varken mobil eller bärbar dator... Testar från den stationära istället. ;) 

Här kommer förhoppningsvis bilder på ringarna som jag fortfarande är supernöjd med! ;P 

Väldigt fina! Jag blir avundsjuk :)
    Får jag fråga vad det är för carat på mittstenen? Försöker välja vigselring och det är lite svårt att välja storlek, och din ser alldeles lagom ut!
  • trolldocka

en bättre bild på mina ringar, inte toppenbra men det bästa jag kunde åstakomma med min mobilkamera :)

jag hade ingenting att säga till om utan gubben min designade förlovningsringen själv, så den är helt unik.

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013