• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • Amanda986

OK.. jag ska testa lite till.. svårt att bestämma mig :)
    Men det lutar helt klart åt solitären ;D 

• CharliesChoice
    kouki skrev 2013-10-15 10:44:12 följande:
    Och hur gör man det? Aldrig listat ut det där^^ Jag brukar bara ta bort dem istället...
    Ta bort är ju ännu bättre för läsbarheten! Men om man vill ha de kvar för referens vad man pratar om så kan man trycka citera som vanligt, sen klicka en gång på bilden. Då kan man ta tag i hörnet på bilden o dra ner den i storlek.
  • kouki
    CharliesChoice skrev 2013-10-15 11:15:17 följande:
    Ta bort är ju ännu bättre för läsbarheten! Men om man vill ha de kvar för referens vad man pratar om så kan man trycka citera som vanligt, sen klicka en gång på bilden. Då kan man ta tag i hörnet på bilden o dra ner den i storlek.
    Fungerar inte alls för mig^^
  • Luci
    Äriqa skrev 2013-10-15 10:19:49 följande:
    den är köpt på pompeii.com Luci skrev 2013-10-15 09:01:31 följande: Äriqa skrev 2013-08-23 17:37:10 följande: Min förlovningsring. Viselring får ni se om 1 år. :) <a href="m4254796-110.html?http://www.fames.se/pyssel " target="_blank"><strong>www.fames.se/pyss el</strong></a></div> </div> åhhhh vad fin! vart hittade du den?<div id="forummessagefooter">http://bridetobee.blogg .se
    Tack för svaret! :)
  • Mimmi78

Här kommer bilder på våra ringar! Jag är tillsammans med en kanadensare, och precis som i USA får man ringen med sten vid frieriet. Så den tunna ringen är min vigselring. Jag har dom faktiskt på olika fingrar, för min förlovningsring är fin som den är men jag ville ändå ha ett minne från bröllopsdagen.
    Jag är den tredje personen som har förlovningsringen, så det är en ärvd ring. Vigselringen är från Tiffany´s.
  • Mimmi78
    jools skrev 2013-10-15 10:08:00 följande:
    Nr 2 helt klart :)
    Håller med, alternativ nr 2!
  • Pia88
    Amanda986 skrev 2013-10-15 09:08:59 följande:
    Hej!

jag har beslutsångets.. Har testat två olika kombinationer men jag kan inte bestämma mig..

Vill höra lite åsikter
    Håller med övriga. Alternativ 2.

Tycker annars man kan ha olika metaller. guld-vitguld.. Men nu ser det bättre ut med enfärgat.
  • FruW
    Mimmi78 skrev 2013-10-16 21:15:34 följande:

Här kommer bilder på våra ringar! Jag är tillsammans med en kanadensare, och precis som i USA får man ringen med sten vid frieriet. Så den tunna ringen är min vigselring. Jag har dom faktiskt på olika fingrar, för min förlovningsring är fin som den är men jag ville ändå ha ett minne från bröllopsdagen.
    Jag är den tredje personen som har förlovningsringen, så det är en ärvd ring. Vigselringen är från Tiffany´s.
    Fantastiskt vackra ringar, särskilt förlovningsringen! Måste vara en speciell känsla att ha fått ringen i arv. Kul att du trivs så bra med den!
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013