• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • itsnattis
    HJÄLP!

Jag och min sambo ska förlova oss i vinter. Nu letar vi under stress efter ringar som passar oss. Vi har hittat ett par nu som eventuellt fallit oss i smaken. Nu vill jag rådfråga med er vad ni tycker. Det är 18 karat vitt guld med 13 diamanter på rad. Är detta bra? (frågar för att jag inte kan guld så bra..) Har hittat en ring till honom som passar min samt en vigselring som passar till förlovningsringen. Säg vad ni tycker.

• CharliesChoice
    itsnattis skrev 2013-10-09 15:09:53 följande:
    HJÄLP!

Jag och min sambo ska förlova oss i vinter. Nu letar vi under stress efter ringar som passar oss. Vi har hittat ett par nu som eventuellt fallit oss i smaken. Nu vill jag rådfråga med er vad ni tycker. Det är 18 karat vitt guld med 13 diamanter på rad. Är detta bra? (frågar för att jag inte kan guld så bra..) Har hittat en ring till honom som passar min samt en vigselring som passar till förlovningsringen. Säg vad ni tycker.

Superduperjättesnyggt! Jag hade kunnat ha så. (Jag har rätt så likt....)
  • HoneyFriedChicken

Chicita skrev 2013-10-09 12:00:16 följande: HoneyFriedChicken skrev 2013-10-09 10:09:59 följande: gör ett försök till....HoneyFriedChicken skrev 2013-10-09 09:43:04 följande: Byt webläsare. Eller om du surfar från en padda så prova att logga in från en vanlig bärbar eller stationär istället.Explorer verkar vara det som funkar sämst här. Om du använder det så byt till Chrome, Mozilla, FireFox, Opera eller någon annan browser istället  okie... tack för tips =)  jag ska göra ett försök till... ledsen för alla mina misslyckade inlägg som kluddrar tråden.

• HoneyFriedChicken

ok, nu provar jag med mozilla ist.

som sagt, jag har tidigare postat bild på min förlovningsring (solitären) så nu ska jag försöka lägga upp en bild på vigselringen också.

• stormhelen
    HoneyFriedChicken skrev 2013-10-09 23:14:30 följande:
    ok, nu provar jag med mozilla ist.

som sagt, jag har tidigare postat bild på min förlovningsring (solitären) så nu ska jag försöka lägga upp en bild på vigselringen också.

Jätte vackra ringar! De gnistrar fint (vilket är svårt att fånga på bild). 
  • itsnattis

stormhelen, vart är dina ringar ifrån? Förvånad jätte vackra!!

• stormhelen
    itsnattis skrev 2013-10-10 11:26:02 följande:
    stormhelen, vart är dina ringar ifrån? Förvånad jätte vackra!!

Om du menar ringarna ovanför så hade jag citerat HoneyFriedChicken inlägg, som är hennes helt fantastiskt vackra ringar. Glad

Jag har ännu inte lagt upp någon bild här på båda minaringar. Men jag la upp min förlovningsring förut som går att finna på sid 14 (mycket dålig bild dock).

• stormhelen

På sid 25 kan man även se min och min mans vigselring. Men jag har inte på mig ringarna på någon bild utan de ligger bara i asken. 

• Chicita
    HoneyFriedChicken skrev 2013-10-09 23:15:20 följande:
    Skrattande tack chicita!
    Så lite så Glad
    Fina ringar
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013