• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • filibustern
    pinkflesh skrev 2013-10-06 19:31:00 följande:
    Tack så mycket! Jag ville ha nåt som ser mer vintage ut eftersom det är mer jag. Råkade hitta Rust jewllery från England och blev helt kär i deras ringar!
    gatt kolla in sidan där. vintage har aldrig egentligen varit min stil.. så det var inte konstigt att ringarna inte riktigt var min cup of tea, men de är helt klart annorlunda! ^^ kul att du fann dina drömringar! 
  • Bride2b

Jag hade från början en 5-stensring som vi gjorde om till en "eternityring". Min vigselring kommer att vara en solitärring med en carat briljantslipad diamant, och det passade inte med min förlovningsring, blev liksom lite för mycket. Så nu har jag denna skönhet som kommer att matcha min vigselring perfekt!!! Ringen är designad och gjord utav Michael O´dywer.  E så käääär i den :) Det syns inte på bilderna men diamanterna skimrar som bara den :)

• a ring on my finger
    pinkflesh skrev 2013-10-06 16:10:46 följande:
    Äntligen kan jag visa mina ringar! Enstensringen är min förlovningsring och den V-formade ringen är vigselringen som jag inte får bära förrän 16 augusti nästa år...

Om någon är intresserad så är dem i 18 karats vitt guld och har ett snirkligt mönster hela vägen runt, förlovningsringen är 3 mm och vigselringen är 2 mm. Förlovningsringen har en 0,77 ct brilliantslipad diamant som glittrar galet mycket! Jag kunde inte vara mer nöjd, jag har fått ringarna jag alltid har drömt om!
    Inte heller min smak på mig själv men wow vilka häftiga ringar! Jag tycker det är så kul när folk vågar gå ifrån normen.
  • 20140222

Jättevackra ringar, jag skall också ha lite annorlunda ringar.

• Lindijoo

bride2be, fina ringar! Gillar verkligen kombon.

• Bride2b
    Lindijoo skrev 2013-10-08 08:59:19 följande:
    bride2be, fina ringar! Gillar verkligen kombon.
    Tack :) Den andra ringen (som är bredare) är fästmannens.
  • HoneyFriedChicken

jag postade en bild på min förlovningsring tidigare i tråden, men här är en ny bild - med vigselringen också. de är båda från tiffanys. min mans ring är en enkel slät ring i platina.

• Chicita
    HoneyFriedChicken skrev 2013-10-09 10:09:59 följande:
    gör ett försök till....HoneyFriedChicken skrev 2013-10-09 09:43:04 följande:
    Byt webläsare. 
    Eller om du surfar från en padda så prova att logga in från en vanlig bärbar eller stationär istället.

Explorer verkar vara det som funkar sämst här. Om du använder det så byt till Chrome, Mozilla, FireFox, Opera eller någon annan browser istället  
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013