• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • Unscented85

Lindanaemi. Fin ring får man fråga om vilken guldsmed/ märke modell ringen är. Hur många ct och vad du fick ge för den

• Unscented85

Tänkte det är bäst att lägga upp det så här så du kan se frågan lindanaemi. Jag ställde några frågor ett snäpp upp här i forumet

• Humlan76

Det här är mina raringar som jag fick den 19 juli i år. Jag fick även en ny förlovningsring, då vi hade svårt att hitta en passande vigselring.

• Filifjonkan

Min förlovningsring i volfram. Jag är jättenöjd att vi valde volfram, gillar att ringen är lite tyngre än t.ex. guldringar. 

• 20140222
    Carroamb skrev 2013-08-26 21:28:27 följande:

Så sjukt nöjd över min vigselring. Den är köpt på Hallbergs guld i Täby. Förlovningsringen kommer från Oslo. Tyvärr "får" jag inte använda vigselringen för än i juni nästa år.. Kan knappt vänta!
    Jättesnyggt!Glad
  • Humlan76

Nu gör jag ett nytt försök. Här är ringarna som jag fick när vi gifte oss den 19 juli i år.

• confuzed86

här är mina ringar från dagen D den 17/8

• amerika
    WesternCape skrev 2013-09-07 20:08:33 följande:
    Detta är min superbulliga förlovningsring. Helt kär!
    Den gillade jag!! Är det vitguld? Och hur är stenen infattad? Var är den köpt?? (måååånga frågor!)
    24 maj 2014
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013