• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ringtråd 2011 och 2012 var succéer. Nu dokumenterar vi tillsammans hur ringarna ser ut 2013.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2013.

Vill du kolla in tidigare ringtrådar? Du hittar dem här:

Ringar 2011

Ringar 2012

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
  • loppis

[quote]loppis skrev 2013-08-17 11:18:37 följande:[/quote-nick]Här är mina ringar, förlovningsringen är en titanring som är 10 år nu, nött och dan. Men det känslomässiga värdet är enormt ( :) vi förlovade oss efter ett dygn (skulle få spader om mina framtida barn gjorde liknande) men nu har vi varit tillsammans i 10 år) Vigselringen är arv, det var sambons farmors vigselring.[/quote]

• Myris

Här är mina ringar. Förlovningsringen är den släta ringen och vigselringen ser tvådelad ut med diamanter.

Älskar de & kan inte sluta titta på dem :)

• jessijessica

Här är min och sambons förlovningsring. Vi förlovade oss den 18 augusti i år i Pangani på Tanzanias östkust. Båda ringarna är handgjorda i Tanzania där vi har spenderat hela sommaren så även om de inte ser så speciella ut så betyder de nåt alldeles extra för oss :)

• Carroamb

Så sjukt nöjd över min vigselring. Den är köpt på Hallbergs guld i Täby. Förlovningsringen kommer från Oslo. Tyvärr "får" jag inte använda vigselringen för än i juni nästa år.. Kan knappt vänta!
  • Elmoo

Dessa två ringar kommer jag att få bära i december då vi gifter oss =) Just nu bär jag min förlovningsring, som är den släta ringen =)

• lerum82

Här kommer min NYA ring som jag numera har efter att min första ring tappade en diamant efter 2,5månader, fick en ny som fastnade i kläderna då det var fel på en klo på den också. Stog på mig att jag skulle få ta en annan ring då jag inte ville ha en likadan igen. Valde denna utan stenar men kanske sätter i några senare hos en riktig guldsmed. Känner mig riktigt nöjd! Behöver minska min förlovningsring då den blivit för stor.

• filibustern
    lerum82 skrev 2013-08-28 20:30:42 följande:
    Här kommer min NYA ring som jag numera har efter att min första ring tappade en diamant efter 2,5månader, fick en ny som fastnade i kläderna då det var fel på en klo på den också. Stog på mig att jag skulle få ta en annan ring då jag inte ville ha en likadan igen. Valde denna utan stenar men kanske sätter i några senare hos en riktig guldsmed. Känner mig riktigt nöjd! Behöver minska min förlovningsring då den blivit för stor.

mycket läckert!
  • CoG

På sidan av min ring med stenar finns texten "Love is the answer"

Vår fotograf lyckades inte få till någon bra bild på våra ringar då vi gift oss, så jag fotade själv efter den stora dagen.

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013